Her şeyi akışına bırakmak gerçekten ruh sağlığı için iyi bir karar mı?

gerçekten 2025 yılı benim için çok stresli bir yıl geçti aslında yılın değişikliği değil insan kendini yenilemek ve tazelemek istiyor. Bugünden sonra bir karar aldım tabii ne kadar uygulayabilirim bilmiyorum. Her şey akışına bırakmaya karar verdim çünkü ben düşündükçe bir şey değişmiyor. Ben kendimi üzmek ile kalıyorum. Yine hayata inişli çıkışlı üzüleceğim zamanlar olacaktır.

Her şeyi akışına bırakmak gerçekten ruh sağlığı için iyi bir karar mı?

01 Ocak 2026 Perşembe 18.05

Güncellemeler
5 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! Her şeyi akışına bırakmak gerçekten ruh sağlığı için iyi bir karar mı?
Her şeyi akışına bırakmak gerçekten ruh sağlığı için iyi bir karar mı?
Cevapla