Eşim yanımda olunca uyuyamıyorum, bunu sebebi ve çözümü ne olabilir?

Eşimle evleneli 1 yıl oldu ve bu sorun geçen hafta ortaya çıktı. Eşimin yanında uyuyamıyorum, bunu eşime de söyledim ben mi rahatsız ediyorum diyor halbuki hayır onun yanında nedenini bilmediğim bir şekilde uyuyamıyorum bu akşamda eşim sarılarak uyuyalım belki kendini daha iyi hissedersin dedi sarıldık o uyudu ben yine uyuyamadım. Neden böyle oluyor bilmiyorum önceleri eşim olmadan uyuyamazdım. Çok garip hissediyorum kendimi. Böyle oluncada kendimi eşimden soyutluyormuşum ve benden uzaklaşacakmış gibi hissediyorum. Siz ne diyorsunuz bu duruma? Ve bana bir çözüm önerisi verin lütfen böyle yaşayamıyorum
Eşim yanımda olunca uyuyamıyorum, bunu sebebi ve çözümü ne olabilir?
Cevapla