Benim işim gereği sürekli suda ve yapısı çok ince deri kimyasallar ve hiç bir şey yaramıyor eldivende taksam aynı soğuk sıcak hava bile etken ne yapsam bilmiyorum önerisi olan var mı? 


Evet egzamam da var napsam geçmiyor bıktım 😂 Allah şifa versin 🤲🏻 ben krem kullanıyorum , nemlendirici işe yarar belki 😅
Yaa çok zor acı ekşi turşu stres yaramaz ona doktor bıktı benden hep el eleyiz 😂🤭
Çare bulsunlar o zaman 😂 doktorla el ele değilsek niye varlar ki jsn
Yakışıklı doktorum bahaneyle hep ordayım 😂🙏
Kaçırma elinden 😂🙏🏻
Dur bakalım anlaşmalara devam 😂🤣🤣
Gelişmelerden haberdar et merakta kalmayalım 😂🤣🤣
Dur ben bi gideyim senide aldıracam oğlu arkadaşı varsa 😂🤣
Sevdiğim vardur etmaa 😂🤣
Oyyy nenam yarabbim denedum oni 🤭🤭
Bende görmedum anlaştuk 🤭😂
Çok mutlu ol Rabbim daim etsin maşallah size kızçem🙏😊☕
Teşekkür ederizz 🤭 inşallah Amin ecmain 🙏🏻🌸
Rica ederim canım hayırlı akşamlar 🤗🙏
Sana da hayırlı akşamlar 🤗🙏🏻
Teşekkür ederimm 🌷
Rica ederim
Kırmızı peelingler varya insankar hunharca yüzüna sürüyor, onları haftadabie ellerine sürüp biraz bekletebilir ardından yaşlsnöa karlıtı krem sür üstünede vazrlin😅
Yaş pasta tarifi gibi kızzz buu ha hayy bayıldım 😂🤭
Yapılır nence🥳
Deniyim bakalım eğer dokunursa haberlerde senin adını vercem 😂🤭
Güzellik uğruna kadınşar bu kırmızı kimyasal peeligleri yüzöerine sürüyorlar çıldırmış gibi güzrlleleceğim sanıyorlar😅 cilt bariyerini mahbediyorlar. Kore gibi yerlerde el eklem bölgelerine sürüp sargı bezi ile sarıp brkletiyorlar. Her şeyi çok yanlış kullanıyoruz biz🤷♀️
Biz öyle bi nesiliz ki aşağıdan atılan fitili ağızdan yutan bi nesil tutu yut anlarız 😂😂😂😂😂😂
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
13Cevap
Evet beyaz tenli olduğum için direk tenim morarır benim.
Şu an için nemlendirici kullanıyorum gadası
O hep var zatende yetersiz artık bende gadası
Gece yatmadan vazelin sürüp eline eldiven taktın mi
Neler neler çok ince ve beyaz tenim artık bi bardak sıcak çay tutmak zor oluyor
Eldivenle çalışmak zor mu
Terliyor pudra ile çözüyorum o sorunu
Allah alla doktora gittin mi
Şu an şoktayım
Dermatoloj benden bıktı sürekli el eleyiz😂
Hahaha cansın sen ya seviyorlardır seni 😅
Beyaz ten çok zor alerjik sende cansın gadası 🤗🙏
Beyaz tenin çekici görünmesinin yanı sıra boyle dezavantajları da var galiba
Tabi var saçın degse kızarır hemen tenin kabarıyor hep dikkatli şeyler sürüp takıp giyip kullanıyorsun tozlu ortam bile yaramaz
Hmm bayağı sıkıntılı bir süreç
Fazlasıyla
Rabbim şifa versin
Amin 🙏😇
🙃🙃
Norveçli balıkçıların kullandığı da işe yaramıyor bana.
İstersen Norveç balığı sür yok hepsi boş bende de
Geçerken beni alırsın hazırlanıyorum😂🤭
Tamm uygundur benim için 😊
Hadi bakalım bekliyorum haber ✨
Hayır benim derim kalındır soğuk işlemez kolay kolay
Ahhh ne güzel yaa
Evet etkileniyor çok fazla kuruma yapıyor o yüzden güzel bir nemlendirici krem her şeyi çözüyor
Nemlendiriciyi emiyor cilt yağlı krem istiyor
Bütün gün dışarda soğukta çalışmama rağmen hiç etkilenmez.. İşteki Herkes çantasında kremlerle vq geziyor dqhq hayatımda 1 defa surmuqlugum yok.. Şans herhqlde :))
Yaptığım iş sebebiyle hiç etkilenmiyor diyebilirim, vazelin işe yarar mı bilemedim.
Kışın en iyi nemlendirici vazelin
Akşam vazelin sür yarım saat eldiven tak yumuşacık olur
Benim de ellerim çok çok soğuyor ne yaptıysam işe yaramadı ama cep jel ısıtıcıları var onu denemeni öneririm bi tek o işe yaradı
Aa ilk defa duydum sağol bunu denicem
Bacaklarım baya kuruyor soğuk havalarda
Ahhh sorma benimde aldığım gün berbat kaşınıyor
bende aynı nemlendirici felan işe yaramıyo
Çok fena bi'şey ya
Evet haklısın ev eczaneye döndü valla
Saç tasarım
Evet nemlendirici sürmesem kupkuru
Çok zor el kuruyunca
Üşüyen kalbim... etkilenir
Hayır etkilenmez. Ellerim hem yumuşaktır
Üşüyünce cebime sokuyorum sadece
Bak bu konuda şanslıyım kolaybetkilenmez
Hayır.
Her el etkilenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?