Teşekkürler ❤️
Sinirli olduğunuzda yastığı ısırmak gerçekten de siniri yatıştırıyor mu?
Teşekkürler ❤️
Bana göre bu her zaman geçerli olmasa da genel olarak bir az sakinleştirebiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

Aslında ben tam tersini yapıyorum.
Sinirli olduğumda yastığı ısırmak yerine genellikle derin nefes alıp geriliği atmayı tercih ediyorum. Yastığı ısırmak belki kısa süreli bir rahatlama hissi verir ama benim için tam tersi; daha da geriliyorum, öfkem biraz daha artıyor. Bu yüzden sinirimi yatıştırmak için sakin bir köşe bulmak ve nefesle sakinleşmek daha etkili oluyor.
Cevap
15Cevap
Sinirli olduğum zamanlar dışarı çıkıp hava almaktan daha çok iyi geliyor gadası
hayır denemedim hiç
Ben sinirli olduğum zaman Ayna kırarım ne kadar boy aynası kırdığımı tahmin edemezsin😁😁
Kolay sinirlenmem ve sinirlenirsem öyle kısa sürede çabucak geçmez
Hayatta yapmayacağım bir şey. Ağzıma tüy bulaşır falan diye yapmam ben öyle bir şey.
Fiziken bişey yapma ihtiyacı duymuyorum... Kuran okurum dışarı çıkarım müzik açarım. Vs
Hiç denemedim. Yastığı dövmek daha mantıklı
Isırmak değil de yastığa kapanıp bağırmak ööffff terAPİ
Yastığın ne günaha var be😹 yani o anki sinire bağlı artık ama yastık yorganı falan isirmam.
Yok öyle bişe o an nerde bulucaz yastığı dışarda sinirlendiysek
Sinirliyken kimseyi ıssırmam, ama bir tane çarparım. 😅
neye sinir olunduğu, neden yastığı ısırma gereği duyulduğu üzerine derinleşebiliriz :)
Evet bence çok güzel de siniri yatistiriyor yastığı ısırırken bir yandan da bağırmak ohh tüm sinir stres kayboldu ebzbbx
Hayır bence daha çok sinirlendiriyor
Yok ula sanmıyorum 😂
Berbat bir his olsa gerek hayır.
Uzaklaşıp sakinleşmek en iyisi
Yok o kişiyi ısırmak daha etkili 😂🤭
Yani bazen faydası oluyor tabii
Isırmam ama yastığı ağzıma tutup bağırırım
Yastığı ısırmak mı djhj
Ben yastık ısırmıyorum 😂
Bende yaramıyor
Hiç bukadar sinirlenmediki bilmiyorum
Yok ben Yasin oturmuyorum ki
Denemek lazım
Geçirmiyor 😬
Yapmam oyle seyler
yaristirir
Sinirli değilim
Rahatlatıcı olabilir
Hiç yapmadım
Hayırr ahaha
Denemedim
Yatıştırmaz. Gerçekçi bulmuyorum bunu pek.
Yatistirmiyor kardeş
Ben hiç yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?