Teşekkürler ❤️
Sinirlendiğiniz zaman kendinizi ısırma huyunuz var mı?
Teşekkürler ❤️
Ben genel olarak sinirlendiğim zaman kendimi ısırmak yerine gizlemeyi tercih ederim ancak yine de nadiren oluyor. Peki ya sizin böyle bir huyunuz var mı?

#MFBH22 #KişilikKarakter #MFBHKişilikKarakter #Sinir #SinirdenKendiniIsırmak
Yok, öyle bir huyum yok. Sinirlendiğim zaman kendimi ısırmak gibi bir şey yapmam. Genelde içime atıyorum diyebilirim ama bu da aslında bazen daha fazla birikmesine neden olabiliyor. O yüzden çoğu zaman biraz sakinleşmek için ortamdan uzaklaşmayı tercih ederim. Direkt tepki vermek yerine biraz kendime zaman tanımak daha iyi geliyor. Çünkü o an söylenecek bir şeyin sonradan pişmanlık yaratmasını istemem. Yani kısacası kendime zarar verecek tepkiler vermem, daha çok kontrol etmeye çalışırım.
Bende böyle bir alışkanlık yok açıkçası, ama anlıyorum. Sinir zamanları kendine zarar vermemek adına belki bir yastığa veya yumuşak şeye sıkmak gibi alternatifler deneyebilirsin.
Ben de sinirlenince kendimi ısırmıyorum ama dudak, yanak içi ısırma huyum var maalesef 🙈 Siniri bedende tutmak yerine bir yere yönlendirmek gibi düşün, seninki de ona benziyor. Yerine derin nefes, yastığa sıkma, yürüyüş gibi şeyler koyarsan hem zarar vermez hem de rahatlatır 😌
Cevap
23Cevap
Hayır yok çok şükür 🙏 en fazla oturur ağlarım ne kendime ne çevreme zarar vermem
Hayır böyle bir huyum yok. Genelde kırar dökerim, kendime zarar vermem.
Yok, dik dik bakma huyum var ya da hiç bakmama.😄
hayır kendimi ısırmam
elimde ne varsa direkt onu ısırasım geliyor neden ki ya evrimsel bi sebebi vardır belki
Kendimi ifade edemediğim zaman parmaklarımı ısırırım bazen
Hayır da zarar verme, vurma huyum var. Hem kendime hem eşyalara
ben genellikle kontrol edilemeyen birine dönüşüyorum
Böyle bir huyum olsaydı kendimi değil, başkasını ısırırdım.
Evt var sinirlendiğim zaman kapıya çıkıyorum okadar hemde evdekiler eşyaları darmadağan ediyorum 🤣🤣
Hayır niye olsun benim canım tatlıdır kıyamam
Elimi işaret parmağım ve baş parmağımın arasına ısırıyorum
Aşırı olursa kırılmayacak sert bir cisme vuruyorum o kadar
Hayır yok, kimseyi de ısırmam
Kendimi yumruklama huyum var
Hayır hiç yapmadım;)
Hayır yok
Bunu çocukken yapardım ben
Yok karşımdakini ısırmayı tercih ediyorum
Ben de elimi yumruk yapıyorum iyi geliyor
Isırma huyum yok.
Yok daha neler.
Hayır öyle huylarım yok
Hayr ısırmam kuduz değilim
Başkasını ısırma 🙄
Hayır yok
Yok.
Diş sıkarım ben
Öyle huylarıml yoktur Allahtan😀
Hayır köpek değilimki😀
Hayır 😂
Evet var tabii
Hayır yok
Bende yok..
Öyle huylarım yok
Çok oluyordu eskiden ama şimdi azaldı
Hayır yok
ben sinirlenince benden uzak dur derim
Isırmam ısıtırım ben
Hayır
Hayır yok relaxım
Hayır böyle bişey yapmıyorum
Hiç ısırmadım ya
Yok tabiki
Salllakmısn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?