20lik dişapse yaptı 2 kutu antibiyotik bıtırdım dişimde ağrı yok ama kafamda basınç uyuşma hissi kulakta doluluk yaşayan var mı?

20lik dişapse yaptı 2 kutu antibiyotik bıtırdım dişimde ağrı yok ama kafamda basınç uyuşma hissi kulakta doluluk yaşayan var mı?
Cevapla