Kadın ve erkeğin kalp krizi belirtilerinin aynı olmadığını biliyor muydunuz?

Kalp krizinden çoğunlukla kadınlar ölüyor çünkü çoğu zaman sıradan bir panik atak ve normal hastalık sanıyorlar 🤦‍♀️ erkekler gibi kol ağrısı kalp ağrısı çekilmiyor çekilse bile erkeklere göre daha hafif oluyor
Kadın ve erkeğin kalp krizi belirtilerinin aynı olmadığını biliyor muydunuz?
Cevapla