Kalbin yolu bir midir, yoksa erkek ile kadın frekansları ayrı mıdır?

Çekici "karakter" kadın da ve erkek de aynı mıdır? Her iki cinsi de kalben etkilemenin cinsiyeti var mıdır yani kalbin yolu bir midir? Yoksa kadının frekansı ile erkeğin frekansı ayrı mıdır? Ben kalbin yolunun bir olduğunu düşünüyorum. Kadın ve erkeğin aşık olma şekli aynı, kalbin cinsiyeti yok bence.

"Etkilemek" derken göze hitap değil bu arada, kalbe hitaptan bahsediyorum..
Kalbin yolu bir midir, yoksa erkek ile kadın frekansları ayrı mıdır?
Cevapla