Erkek yüreğinin özünde sadece sertlik vardır, oysa kadının yüreği özünde kötüdür (bu söze katılıyor musunuz?)?

Ben demiyorum Friedrich Nietzsche diyor bu sözüne katiliryormusunuz?
Erkek yüreğinin özünde sadece sertlik vardır, oysa kadının yüreği özünde kötüdür (bu söze katılıyor musunuz?)?
Erkek yüreğinin özünde sadece sertlik vardır, oysa kadının yüreği özünde kötüdür (bu söze katılıyor musunuz?)?
Cevapla