Arkadas bugün senelerdir sevdiğim ne kadar erkek filozof vs.. varsa soğudum şimdi de Nietzsche... sizin kalbiniz kötü sizin dermisim bide feminenlik taslayıp... Eğer suçlamak ve kötü aramaksa maksat eşitiz her konuda.. kadınlarda da kötü olan var erkeklerde de.. Allah için bırakalım artık tek taraflı sütten çıkmış ak kaşık muamelesi yapmayı.