10 yaş anlaşabildikten sora sorun olmaz da sadece kalplerin uyuşması yetmez düşüncelerinde uyuşması lazım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Eğer erkek rol yapmıyorsa yani evlendikten sonra da bu şekilde devam edecekse sorun olmaz Ama birçok erkek rol yapar elde edene kadar uyum içerisinde olur Fakat bir kadın elde ettikten sonra gerçek karakteri ortaya çıkar
Önemli olan zihniyet, olgunluk değil mi ama? Sonuçta aradaki yaş farkı kız kaç olursa olsun değişmeyecek, 2 yılda zihinsel bi evrim yaşanması da zor ihtimal
2 yılda neler neler değişiyor senin haberin yok ki ben ille de 20 yaşında olsun demedim 20 yaş üstü dedim senin mantığın ile ilerlersek 15 yaşında olgun olup kendinden yaşça büyük erkekler ile birlikte olabilir yani?
Öyle iğrenç bir şey demiyorum tabii ki o pedofiliye giriyor, 15 yaşında çocuk oluyorsun zaten. Bahsettiğim olayda arada gerçekten sevgi ve anlayış var alttaki yorumlarınbirine cevap verdim istek farklılıkları mevzusunda ordan okuyabilirsin. Gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var bu konuda çünkü kafam gerçekten çok karışık, adam yabancı hem de yani aynı ülkede bile değiliz şu an.
Canım benim de sana demek istediğim şu mesela 25 yaşındaki bir kadın ile 35 yaşındaki bir adam olur çünkü ikisi de ergenlik çağını atlatmış okul vs. Hayatlarını bitirmiş kariyer kısmına geçmişlerdir büyük ölçüde yani ama 18 yaşındaki bir kız daha üniversite hayatına yeni geçmiş ergenlik çağındadır 28 yaşındaki bir erkekte öyle şeyleri çoktan geçmiş işinde gücündedir bu da ikisi arasında büyük bir yaşam uyuşmazlığı yapar yan yana dursalar bile aradaki fark çok bariz ortaya çıkar umarım anlatabilmişimdir
ya adam gerçekten kötü niyet gütmüyor, benden cinsel beklentileri de yok hatta fazlasıyla anlayışlı bu konuda kendisi söyledi öyle bir şeyi sen kendini yeterince hazır hissetmediğin veya kendin dile getirmediğin sürece düşünmem diye. sesli konuşurken bile seni rahatsız edecek herhangi bir şey söylersem beni uyar diyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
10 yaş anlaşabildikten sora sorun olmaz da sadece kalplerin uyuşması yetmez düşüncelerinde uyuşması lazım
Eğer erkek rol yapmıyorsa yani evlendikten sonra da bu şekilde devam edecekse sorun olmaz Ama birçok erkek rol yapar elde edene kadar uyum içerisinde olur Fakat bir kadın elde ettikten sonra gerçek karakteri ortaya çıkar
18 yaş olmaz bence kız en azından 20+ olsaydı
Önemli olan zihniyet, olgunluk değil mi ama? Sonuçta aradaki yaş farkı kız kaç olursa olsun değişmeyecek, 2 yılda zihinsel bi evrim yaşanması da zor ihtimal
2 yılda neler neler değişiyor senin haberin yok ki ben ille de 20 yaşında olsun demedim 20 yaş üstü dedim senin mantığın ile ilerlersek 15 yaşında olgun olup kendinden yaşça büyük erkekler ile birlikte olabilir yani?
Öyle iğrenç bir şey demiyorum tabii ki o pedofiliye giriyor, 15 yaşında çocuk oluyorsun zaten. Bahsettiğim olayda arada gerçekten sevgi ve anlayış var alttaki yorumlarınbirine cevap verdim istek farklılıkları mevzusunda ordan okuyabilirsin. Gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var bu konuda çünkü kafam gerçekten çok karışık, adam yabancı hem de yani aynı ülkede bile değiliz şu an.
Canım benim de sana demek istediğim şu mesela 25 yaşındaki bir kadın ile 35 yaşındaki bir adam olur çünkü ikisi de ergenlik çağını atlatmış okul vs. Hayatlarını bitirmiş kariyer kısmına geçmişlerdir büyük ölçüde yani ama 18 yaşındaki bir kız daha üniversite hayatına yeni geçmiş ergenlik çağındadır 28 yaşındaki bir erkekte öyle şeyleri çoktan geçmiş işinde gücündedir bu da ikisi arasında büyük bir yaşam uyuşmazlığı yapar yan yana dursalar bile aradaki fark çok bariz ortaya çıkar umarım anlatabilmişimdir
Sorun olur kız daha küçük
En az 20 olması lazım
Istek farkliliklari olabilir.
ya adam gerçekten kötü niyet gütmüyor, benden cinsel beklentileri de yok hatta fazlasıyla anlayışlı bu konuda kendisi söyledi öyle bir şeyi sen kendini yeterince hazır hissetmediğin veya kendin dile getirmediğin sürece düşünmem diye. sesli konuşurken bile seni rahatsız edecek herhangi bir şey söylersem beni uyar diyor.
Olur hemde çok güzel oluyor benim de öyle
Hiç sorun oluyor mu peki bu yaş farkı, insanlar nasıl yaklaşıyor bu duruma çevreniz vesaire
Hayır kimin ne dediği umrumda değil ki
Olmaz. Anlaşmak varsa tamam
Sana yazık olur abim
Ha seni götürecek git
KJFSDHKJSDFHKJSDHJFSD kaçış bileti
git orada kalmayı garantile o arada zaten kendini keşfetmiş olursun
Uyuşuyorsa evlenin gitsin;d
Bilemedim
Çağ farkı var olmaz
Sakın bu hatayı yapma çok üzülürsün
Olmaz
Kız git yapış yakasına bırakma
Yok olmaz devam
Zor olur
Olmaz
Sözümü geri alıyorum
Hiç sorun olmaz
Olur