Hunharca uyudum ama yine her yerim ağrıyor ve hâlâ çok yorgunum. Neden böyle oluyor acaba?

Hunharca uyudum ama yine her yerim ağrıyor ve hâlâ çok yorgunum. Neden böyle oluyor acaba?

Resmen baygın gibi 12 saat uyudum ama kalkınca yine başım, sırtım, her yerim ağrıyor. Aşırı yorgunum. Biraz gribin etkisi, biraz da fazla uyumanın sersemi mi acaba bu hâl? 12 saat uyudum daha napim ben :D

Hunharca uyudum ama yine her yerim ağrıyor ve hâlâ çok yorgunum. Neden böyle oluyor acaba?
Cevapla