
Resmen baygın gibi 12 saat uyudum ama kalkınca yine başım, sırtım, her yerim ağrıyor. Aşırı yorgunum. Biraz gribin etkisi, biraz da fazla uyumanın sersemi mi acaba bu hâl? 12 saat uyudum daha napim ben :D

Resmen baygın gibi 12 saat uyudum ama kalkınca yine başım, sırtım, her yerim ağrıyor. Aşırı yorgunum. Biraz gribin etkisi, biraz da fazla uyumanın sersemi mi acaba bu hâl? 12 saat uyudum daha napim ben :D
Çok uyuduğunuz için daha fazla yorgun hissediyorsunuz aynı zamanda depresif bir ruh haline sokuyor insanı. ☕
Biliyorum. 😏
İçtim hatta herkese ikram ettim. 😂
Türk kahvesi mi?
Granül sevmiyorum. Ben bir cappuccino ya da filtre kahve alayım. 😂
Ahahaha 😂
Teşekkürler 🙂☕
😇🙏
Hastalığa ramak kala haldesin. Aynısı 1 ay önce başıma geldi, sonra toparladım. Uyumak iyidir.
Geçmiş olsun.
Cevap
4Cevap
düz mantık daha çok uyu :D
ahahah mantıklı :D
Ben de bugün uzun zaman üstüne 8 buçuk saat kadar uyudum ama hâlâ yorgunum kanka 😂
Belki bedenen değil ruhen yorgunsundur? Son günlerde kafana bir şeyi çok mu taktın?
Belli 🙂stres yaparsan yorgun hissetmen normal
Ya bu bende de oluyordu, kan tahlili verdim meğer ise lan değerlerinin düşük olmasınan dolayıymış.
Sağlığınıza dikkat ediniz.
Mental yorgunlk diyoruz biz buna
24 saat uyu bide
gribin etkisinden oluyordur
Yemin ederim bende aynı böyleyim ya
Yaşlandın rafigim
Rüyanda güreş mi tuttun
nerden bildin :D
Cok uyumaktandir o kalk gez dolas biraz: ))
Mevsimsel olabilir
Geçmiş olsun
Rica ederim
Gribin etkisindendir
Grip etkisindendir o
😌💅😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar