Şu zamanda üniversite kazanamayan insan ap*l olabilir ancak.
Adamın biri Kıbrıs'ta üniversite kazanıyor 2 senelik geliyor İstanbul üniversitesi'ne parayı yatırıyor el altından yolsuzlukla 4 yıllık bölüme transfer oluyor. Hatta lise diploması bile şaibeli
Normal de mümkün değil DGS sınavı ile geçiş yapması lazım. Amma velakin şu zamanda herkese üniversite okuyabilir her seviye insana göre üniversitelerimiz mevcut
Zaman zaman diyorum acaba herkeste bib*h yokta bende mi var. Haksızlığa gelemedigim için ağzımı genelde kavgalı açarım. Acaya sevende haklı gördüğüm bir sürü haksızlıkları var. Şundan bundan ötürü diye belirteceğim de çok şey var.
Ama bunlar kendilerine gelince suçsuz, sana bana gelince biz suçluyuz biz sorunluyuz.
Ben sizin taaaa... diyesi geliyor insanin.
Ya arkadaş insan gibi oldukça , onlar gibi srfsizlik bilmeyince etmeyince yapmayınca her türlü kötülük veya haksızlığı görürsün. Sen bir yap veya ağzını aç. Seni her türlü zora. sokmaya birebirler. Sonra. kavga edince veya ağzına geçince Yok tobe estg cekmelerzyok. dedikodulari kotulemeleri. yok. seni haksız suçlu çıkarmaya çalışmaları piskinlikleri.
Yok yok takilma, bizde bir sorun yok. Bunların mayalari. karskterleri. inswnliklari. bozuk
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şu zamanda üniversite kazanamayan insan ap*l olabilir ancak.
Adamın biri Kıbrıs'ta üniversite kazanıyor 2 senelik geliyor İstanbul üniversitesi'ne parayı yatırıyor el altından yolsuzlukla 4 yıllık bölüme transfer oluyor. Hatta lise diploması bile şaibeli
Normal de mümkün değil DGS sınavı ile geçiş yapması lazım. Amma velakin şu zamanda herkese üniversite okuyabilir her seviye insana göre üniversitelerimiz mevcut
Şizofreni hastası olmak, zeka geriliği olduğu anlamına gelmez. Senin durumunu açabilir misin biraz? Şizofreninin çeşitleri var sonuçta.
Zihnim düşünmekten yogunlaşıp kafamda insanlar konusuyor
Anlıyorum. Buradan tanıştığım senin gibi bir arkadaşım var.
B nce hasta değilsin. Ortamın yakın çevrem snei delirtiyor 😊.
Kendini mutlu hissedecegin yerde yaşarsan çabuk iyilesirsin bence
Dogru bak bu
Zaman zaman diyorum acaba herkeste bib*h yokta bende mi var. Haksızlığa gelemedigim için ağzımı genelde kavgalı açarım. Acaya sevende haklı gördüğüm bir sürü haksızlıkları var. Şundan bundan ötürü diye belirteceğim de çok şey var.
Ama bunlar kendilerine gelince suçsuz, sana bana gelince biz suçluyuz biz sorunluyuz.
Ben sizin taaaa... diyesi geliyor insanin.
Ya arkadaş insan gibi oldukça , onlar gibi srfsizlik bilmeyince etmeyince yapmayınca her türlü kötülük veya haksızlığı görürsün. Sen bir yap veya ağzını aç. Seni her türlü zora. sokmaya birebirler.
Sonra. kavga edince veya ağzına geçince
Yok tobe estg cekmelerzyok. dedikodulari kotulemeleri. yok. seni haksız suçlu çıkarmaya çalışmaları piskinlikleri.
Yok yok takilma, bizde bir sorun yok. Bunların mayalari. karskterleri. inswnliklari. bozuk
Bana yaz
Gizlisin
Sen bana yaz,
Bunun mekteple ne ilgisi var
Zihnim düşünmekten yogunlaşıp kafamda insanlar konusuyor
Benimde paikolojimi bozmadan kaçayım hadi eyvallah
Kopya çekek
Zihnim düşünmekten yogunlaşıp kafamda insanlar konusuyor
Peki bedenin?
Yorgun dusuyor
Peki benim koynuma dusermi
Nee
Benim koynuma gir
O nasıl oluyo bw