Bipolar bozukluk ve şizofreni hastaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir hasta olarak bana sormak istediğiniz soru var mı?

Bipolar ve şizofreni (şizoaffektif) hastasıyım. 2016'dan beri ilaçlı tedavi oluyorum.
Bipolar bozukluk ve şizofreni hastaları hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir hasta olarak bana sormak istediğiniz soru var mı?
Cevapla