Ya neye yarar geri gelmeyecek gencecik yiğitler. Abacı da ölmüş ama zaten yaşadı yaşayacağını bu güzelim insanlar bunu hak etmedi pisi pisine ölüm bu ya. Sorumlusu bulunmaz üstü örtülür paraşütleri niye yok niye çözümü yok kaza ya da ne olursa olsun. Ülke ayağa kalkmali o sarayı meclisi başlarına yikmalı. Sesimiz sustukça sıra herkese gelecek öyle ya da böyle çok yakında hemde
O uçak kendi kendine düşecek bir uçak değil orada muhtemelen vuruldu birden bire sinyal kesiliyor radarda kayboluyor böyle tam teşekullu uçak düşmez kendin kendine 1 hafta içinde 3 kez ısrail Türkiye için toplantı yaptılar orada ne çıktı söylemediler ve uçak kazası hersey de onların parmağı var Allah belasını versin israilin
Evet bunu da yazıyor herkes ama üstü kapatılır yine giden gelmez neye yarar Allah KAHRETSİN. Muazzez Abacı da ölmüş hiç önemli değil zaten yaşadı yaşayacağı kadar ama bunlar gencecik insan sayı da az değil katliam gibi. Millet de iş yok sokağa dökülmeli 😭
Yok olmam çünkü uyusam bile bu önceki gecenin uyku hakkı olurdu bu gecenin ki ayrı. Erken uyurum inşallah bugün de dinlenebilirim çünkü yarın gece zaten yolculukta olacağım iyice perişan olurum
Otobüse mecbur kaldım çünkü gideceğim yere uçak yok. Neyseki çok uzun sürmeyecek ama birde otobüste asla uyumayan biriyim bu yüzden bugün tam uykumu alamazsam dün gibi iyice perişan olurum diye düşünüyorum. Ki kalmayıp geri döneceğim bu da iki gece üst üste perişan olup eve dönmem demek. Gittiğim yerde ev ortamı değil şehirde dolaşacağım için gün boyu bilmiyorum nasıl olur gidiş dönüş
Ben dinlerken yoruldum sen bu kadar tempoya nasıl dayanacaksın ya bayılamzsan iyi valla. Yolculuk esnasında falan dikkatini dağıtmak için konuşmak istersen yazabilirsin haberin olsun. Belki bir faydam olur. Ben her gün sabaha kadar uyanığım
Niye sabaha kadar uyanıksin. Yanımda biri olacak zaten da bu birden oluşan zorunlu seyahat oldu. Hem hayatım hep yoğun aslında istemesem de alışık bünyem ne yazık ki. Hiç sakin bir yaşantım olmadı Allah yardım ediyor sağol yine de
Çalışıyorum çünkü ama öyle yoğun bir işim yok çoğunlukla müsaidim. Yalnız olmucana sevindim. Bünyeni bu kadar tempoya alıştırma sen yinede. İlerde yükün azalır bu seferde enerjini boşaltacak yer ararsın. Yinede aklında bulunsun istediğin zaman burdayım.
Yanlış anlamazsan onu yorumda söylemesem benim için iyi olur. Ayrıca zamanın ne göstereceği belli olmaz. Gün gelir yükünde hafifler nasıl olduğunu anlamazsın bile. Öyle düşünme o yüzden.
Haklısın çok sinir bozucu bazen sabaha kadar uyku felci gibi uyuyor ama uyumuyor gibi yatıyorsun zaman hızlı akıyor hiç uyumamış gibi uyanıyorsun rezalet bir şey Rezene varsa iç beni bayıltıyor
Kimse bunu sormuyor hiçbir yerde yorumlarda ama ben her yere yazdım da bir cevap alamadım. Nasıl paraşüt olmaz ya da yok muydu da bu insanlar pisi pisine gitti. Çok basit ya olmalı olsaydı atlarlardi kesin. NİYE yok ya da nasıl olmaz can yeleği gibi bir şey bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Koyun say gayet etkili ben 400 de ucuyorum hep
Yuh 400 e kadar sayıyon mu harbiden ya?
Ben şehitlere çok üzüldüm insan cani turkiyede değeri yok
Of onun etkisi olmalı bende de başka sorun yok çünkü. Az da değil sayı katliam gibi Allah KAHRETSİN
Sadece Allah katında yerleri direk cennet şehitleri melekler yıkıyormus insan sevincek tek sey yerleri cennet olması içim paramparça oldu
Ya neye yarar geri gelmeyecek gencecik yiğitler. Abacı da ölmüş ama zaten yaşadı yaşayacağını bu güzelim insanlar bunu hak etmedi pisi pisine ölüm bu ya. Sorumlusu bulunmaz üstü örtülür paraşütleri niye yok niye çözümü yok kaza ya da ne olursa olsun. Ülke ayağa kalkmali o sarayı meclisi başlarına yikmalı. Sesimiz sustukça sıra herkese gelecek öyle ya da böyle çok yakında hemde
O uçak kendi kendine düşecek bir uçak değil orada muhtemelen vuruldu birden bire sinyal kesiliyor radarda kayboluyor böyle tam teşekullu uçak düşmez kendin kendine 1 hafta içinde 3 kez ısrail Türkiye için toplantı yaptılar orada ne çıktı söylemediler ve uçak kazası hersey de onların parmağı var Allah belasını versin israilin
😭
Gitti canımin cananı
Üzülme canım onlara fenere gittiler
Onlar cennete gittiler ben bu klavyenin
Metotları var ve ayrıca yeterince yorulmamışsın yorul
neden uyku tutmuyor neyin stresi var uzerinde
Şehitler olsa gerek başka bir sorun yok. Oysa hiçbir video ya da haber de izlemedim ama bilmek yetti gün boyu
evet çok çok uzuluyor insan allah şahadetlerini kabul etsin
Of böyle deyip geçmek insanı öldürüyor. Geri gelmez gencecik insanlar. Nasıl paraşütleri olmaz kimse bunu düşünmüyor yazmıyor
Kargo uçağı olduğu için pilotlarla parasut olmaz ve o uçakla zamanında be de uctum biliyorum parasut olsa ne parasutle atlama eğitimi yok
Tamam da düşünsene paraşüt var ama atlamaz misin nasıl eğitimi olmaz ve olmasa da. Allah'ım bu ülkede insan hayatından ucuz ve var
o uçak kolay kolay dusmez ama. onda bi durum. var 4 tane motoru var tek. motor kalsa yine sağlam. bi şekilde iniş yapabiliuor
Evet bunu da yazıyor herkes ama üstü kapatılır yine giden gelmez neye yarar Allah KAHRETSİN. Muazzez Abacı da ölmüş hiç önemli değil zaten yaşadı yaşayacağı kadar ama bunlar gencecik insan sayı da az değil katliam gibi. Millet de iş yok sokağa dökülmeli 😭
herkes korkuyor hapise atarlar boku bokuna yatarız diye
Onlar sayılı halk çok ama millet sustukça zaten sıra herkese gelecek çok yakın
Evet gelecek ama sen giızlısın🤔
boş ver beni çözüm bu ama kim yapacak. O sarayı meclisi başlarına kim yıkacak
Ayni horusteyiz çok. şey yazamıyorum. herkese açık. olduğu için diğer taraftan yazabilirim
Yazmak neye yarar çözüm yok
En azından dertleşiriz zaman zaman bekliyorum. yazmani
Günaydın hani takip etmedin
Gerek yok
neden olmasın selam. alip vermek kotumu guvenebilirsin
Aldık verdik zaten yeterince
Bi yarın eksilmediki yinede eksilmez bekliyorum. yazmani hadi
Kapat Gözlerini Kimse Görmesin uyu
teşekkür ederim
Uyursun inşallah
Koyunları saydın mı?
Yok papatya içtim dua ettim yine olmadı ama artık uyurum herhalde fakat neye yarar çok geç oldu zaten
Sabah erken mi kalkacaksın?
Yok ama uyuyamadım zaten
Gün içinde uyumamışsındır inşAllah yoksa gece yine perişan olursun
Yok olmam çünkü uyusam bile bu önceki gecenin uyku hakkı olurdu bu gecenin ki ayrı. Erken uyurum inşallah bugün de dinlenebilirim çünkü yarın gece zaten yolculukta olacağım iyice perişan olurum
akşam 9-10 gibi uyursan sabaha kadar uykunu alırsın inşAllah mışıl mışıl uyursun. Yarın nereye gidiosun ne yolculuğu?
Şehir dışına çıkacağım gece
Otobüsle gidiceksen aslında hiç uyumayıp otobüste uyusan yolun nasıl bittiğini anlamazsın inan 😊
Otobüse mecbur kaldım çünkü gideceğim yere uçak yok. Neyseki çok uzun sürmeyecek ama birde otobüste asla uyumayan biriyim bu yüzden bugün tam uykumu alamazsam dün gibi iyice perişan olurum diye düşünüyorum. Ki kalmayıp geri döneceğim bu da iki gece üst üste perişan olup eve dönmem demek. Gittiğim yerde ev ortamı değil şehirde dolaşacağım için gün boyu bilmiyorum nasıl olur gidiş dönüş
Ben dinlerken yoruldum sen bu kadar tempoya nasıl dayanacaksın ya bayılamzsan iyi valla. Yolculuk esnasında falan dikkatini dağıtmak için konuşmak istersen yazabilirsin haberin olsun. Belki bir faydam olur. Ben her gün sabaha kadar uyanığım
Niye sabaha kadar uyanıksin. Yanımda biri olacak zaten da bu birden oluşan zorunlu seyahat oldu. Hem hayatım hep yoğun aslında istemesem de alışık bünyem ne yazık ki. Hiç sakin bir yaşantım olmadı Allah yardım ediyor sağol yine de
Çalışıyorum çünkü ama öyle yoğun bir işim yok çoğunlukla müsaidim. Yalnız olmucana sevindim. Bünyeni bu kadar tempoya alıştırma sen yinede. İlerde yükün azalır bu seferde enerjini boşaltacak yer ararsın. Yinede aklında bulunsun istediğin zaman burdayım.
Yok yüküm azalmaz tüm hayatım oldum olalı bu rutinde sayılır. Sen ne iş yapıyorsun çalıştığını tahmin ettim ama her gece ne işi bu
Yanlış anlamazsan onu yorumda söylemesem benim için iyi olur. Ayrıca zamanın ne göstereceği belli olmaz. Gün gelir yükünde hafifler nasıl olduğunu anlamazsın bile. Öyle düşünme o yüzden.
Ya evet ama bu kadar gizli bir iş ne olabilir ki güvenlik, bekçi polis vs dışında. Bunlar da söylenmeyecek meslek mi bilemedim
Değil tabiki ama söylenmemesininde bir sebebi var illaki
Yalnuzmısın
He gelecenmi
Sen gel
Konumum açık
Öncelikle sakin ol ve telefonu kapat
Telefonu yeni aldım 8 den beri yataktayim ama yok
O zaman bi yarım saat kalk oturma odasında falan otur kitap oku kafanı dağıt podcast dinle belki iş görür
Uyumak istiyorum ama ya. Uğraşmak değil
Haklısın çok sinir bozucu bazen sabaha kadar uyku felci gibi uyuyor ama uyumuyor gibi yatıyorsun zaman hızlı akıyor hiç uyumamış gibi uyanıyorsun rezalet bir şey Rezene varsa iç beni bayıltıyor
Papatya deneyelim
Bu şekilde sürerse devamlı bir doktora görün. Hafif ilaçlar ile rahatça uyuyabilirsin.
Uyusana neden uyumuyorsun
İşte bende onu soruyorum
Moralin bozuktur
Yoo değil ama bugün şehitlere çok daraldım oysa izleyemem bile hiç bir şey izlemedim bilmek yetti
Evet saçma sapan şehit veriyoruz ortada ne savaş var ne bir şey
İşte sorun da bu. İnsan hayatı bu ülkede hep ucuz ama bu kadarı fazla 1 değil 2 kişi değil ya, delirmemek elde değil
Bencede ama elden bir şey gelmiyor sistem düzeni böyle kurdular
Allah belasını versin kuranin.
Bence de
Kaç yaşındasın
Kimse bunu sormuyor hiçbir yerde yorumlarda ama ben her yere yazdım da bir cevap alamadım. Nasıl paraşüt olmaz ya da yok muydu da bu insanlar pisi pisine gitti. Çok basit ya olmalı olsaydı atlarlardi kesin. NİYE yok ya da nasıl olmaz can yeleği gibi bir şey bu
Koyun say
dus al ya da rahatlat bedenını
Uyucan
Neden kii
Uykunu kaçıran ne
Bilsem
Yaş kaç
Yarın iş var mı
Yok ama şu an uyumak istiyorum sadece
Seninle konuşalım mı biraz
Yok istemiyorum
Normal biriyim ben yanlış şeyler gelmesin aklına
Yaşını söylesen olur mu
Yok ilgisi konuşacak biri değilim modum da yok
Yazan aralık işte
Neden yok modun moralini kim bozdu
Evli misin
Yorumları oku anlarsın
Sen söylesen
Nerde yaşıyorsun
mastürbasyon yap
Bırak kendini
Nasıl
Düşünme uykuyu. Güzel bir hayal kur
Uyku arası daha iyi
Arası derken
Uyku sersemi sevsmk
Ya niye aklımlniz fikriniz şeyinizde
Valla ben onu anladım yanlış olmuş ama bu saatte normal
Her saat aynısınız