Eskiden tavukların ve etlerin tadi vardi simdi ise yok kilo almamiza sebep oluyormuş bu dogrumu?

Beyaz etler çok kolay pişer oldu eskiden boyle değildi.. Bir kadin komsumuz , beyaz etleri tuketmeyin zararli çok asiri hormon içeriyor ve kilo almamiza neden oluyor dedi.. eskiden bile biz sabah kalvaltilarinda beyaz et yerdik ben zayiftim yeme icmemiz değişmedi ama ben eskisi gibi zayif olamiyorm çok fazla beyaz et tuketiyorum ve üstelik haşlama veya mangal haricinde yememeye calisiyorum acaba kilo almamiza bu sebep oluyor mu gerçekten :( ?
Eskiden tavukların ve etlerin tadi vardi simdi ise yok kilo almamiza sebep oluyormuş bu dogrumu?
Cevapla