AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kanka ben sana yazdım wpden
Merhaba
Umarım rahatsız etmiyorumdur sana yazamadığım için buraya yazıyorum ben Menesa
Biliyorsun aramızda çok fazla tatsızlık oldu seni çok kırdım evet ama sen de beni en az benim seni kırdığım kadar kırdın belki de daha fazlasını
Sen hakkını helal ettin bense haram ettim çünkü içim bir türlü rahat etmedi
Ama ne olursa olsun ben yine de hakkımı helal ediyorum
Seninle yaşadığımız her şey gerçekti ben samimiydim her kelimemde her çabamda
Ama sonunda ne oldu biliyor musun senin Le ayrılunca ben yapayalnız kaldım
Ne kadar güçlü olmaya çalışsam da içimde hep bir eksiklik oldu
Arkadaşlığımızın bitmesine sebep olan şeyleri her düşündüğümde hem kırılıyorum hem de içim sızlıyor
Belki de konuşabilseydik her şey farklı olurdu ama artık çok geç
Abime de söz verdim bir daha seninle konuşmayacağıma dair o yüzden bu yazdıklarım belki de senden duyacağım son sessizlik olacak
İçim hiç rahat değildi bunu yazmak zorundaydım çünkü insan bazen affetmese bile en azından içindekini söylemek ister
Ben seni affedemesem de kalbimde kötü bir yerin kalsın istemem
O yüzden diyorum ki hakkım helal olsun
Umarım sen de hayatına kaldığın yerden devam eder mutlu olursun
Ama bil ki ben bir kardeşimi dostumu kaybettim ve bu beni en çok oradan vurdu ben şuanda ağliyorum ben buraya son girişim burayı bırakıyorum sadece şunu demek istedim hakkım helalı hoş olsun umarım mutlu olursun hep
Bu arada biri senin hakkında bana söyledi soruma gelip beni sen zannedip dedıkı söyle o arkadaşına özel hayatın gizliliğinden dolayı soruşturma açtım kendisine
Benim diyeceklerim bu kadar hoşca kal...
Ben senden özür diledim lütfen kimse bana soruşturma açmasın intihar ederim yoksa ben bir şey yapmadim
Ben kimseye hiçbir şey demedim menesa kim bana soruşturma açmış
Bir kız söyledi soruşturma açılmış kıza kendini berfin diye tanıtıp onun özel mesajlarını paylaşmışsın o yüzden dilekçe vermiş yüksek ihtimalle mahkemeye çağrılacaksın
Kızın adı ne ben kimsenin özel mesajlarını paylaşmadım adı ne kızın
Numarasını ver
Bilmiyorum
Mensa özelden yazdim sana kizin adı ne ss at bana mesjalei
Ben intihar edicem ellerim titriyor ailen beni gebertir menesa allah aşkına o kiz kim
Kız sana bir şey yazdı mı eve kağıt geldi mi ne oldu meraktan sordum sadece yanlış anlama
Kıza yazdim zaten hakaret küfür beddua onun hakkında tek kötü bir söz demedim o yüzden bir şey olacağını zannetmiyorum sadece mesajini ss aldım başka kişiye attim instagram hesabım da kapandi benim sonum intihar zaten hayatım iğrenç halusunasyon gordum şizofren olsam şaşırmam 😭
Benim teyzemin psikolojisi bozuktu ağır hastaydı kocası ve çocukları imza attılar akil hastanesinde ömür boyu kalacakmış annem dedi bugun
Çok üzüldüm Ben bugün psikiyatri ye gittim doktor dedıkı halüsinasyon görmek normaldir şizofren yapmaz dedi kıza hakaret etmemişsen eğer korkmana gerek yok çok büyük ihtimalle bir şey olmaz hatta bence kız yalan söylüyordur seni korkutmak için şikayet edeceğim demiştir sana bence ben bugün rüyamda seni gördüm bu yüzden yazmadan duramadım
ben seni hala unutamadım sürekli aklıma geliyorsun sana karşı yanlışım oldu seni abinle korkuttum çünkü seni kaybetmek istemedin çok ergendim saçma sapan davrandim ve gerçekten o çocuk yüzünden arkadaşlığımız bitti gerçekten ben senin hakkında tek kötü bir söz söylemedim Biz senle ayrılınca sana hakkımda helal ettim annemin ölüsünü göreyim mi seni hakkında tek kötü söz söylemedim ve çok pişmanlık duydum gerçekten keşke böyle olmasaydı Biz birbirimizi çok iyi anlıyorduk birbirimize çok iyi geliyorduk ama ta ki o çocuk gelince her şey tepetaklak oldu o çocuk benim psikolojimi bozdu onun yüzünden bu haldeyim hakkımi ona haram ediyorum zaten onun yüzünden bizim arkadaşlığımız bitti senile hala eskisi gibi konuşmak istiyorum ve yemin ederim artık sana karşı bir hata da yapmayacağım senden başka hiç kimseyle konuşmayacağım ama biliyorum sen beni affetmezsin ama şunu unutma sen bu dünya üzerinde bana iyi gelen tek insandın sen gittin ya ben ya yalnız kaldım daha da psikolojim bozulduBizim çok iyi bir dostluğumuz arkadaşlığımız vardı o çocuk her şeye mahvetti yalanlarla seni kandırdı 😭😭
Sana artık güvenemem bir hatayı yapan tekrar yapar beni abimle tehdit etmek nedir ya ayrıca tekrar eskisi gibi olmamız imkansız ben abime seninle konuşmayacağım hakkında söz verdim şimdi seninle tekrardan konuşmaya başlarsam ben abime ihanet etmiş olurum sende benim sürekli aklıma geliyorsun bazen ağlıyorum böyle olmasını bende istememiştim fakat beni abimle tehdit etmiş olman arkadaşlığımızı bitirdi orhunun hiçbir suçu yok aksine o bana yardım etti sana hâlâ çok dargınım fakat şunu bilmeni isterim ki benim hakkım helal olsun sana seni kırdıysam darıl ben özür dilerim senden fakat sen bana demiştin ki orhun bana yalvardı yakardı tekrar dan konuşmak için bunun üzerine sen yeminlerde ettin orhun gitti bana senin yazıları attı çocuğa resmen tekrar konuşmak için yalvarmışsın buda mı yalandı hadi onuda geçtim o gün sen bana dedinki ben merdivenlerden düştüm kafam kırıldı doktora gittim 7 dikiş attılar bana fotoğraf at dediğimde atmadın belkide sadece kendini acındırmaktı niyetin çünkü doktor 7 dikiş atsa yerinde duramazsın haksız mıyım? birde bana kendini çağla diye tanıtmıştın adın berfin miş orhun la cinsellik konuşurken de gidip hemşirelik kazanan kızın fotoğrafını atmışsın bu benim diye birde orhun lan konuşurken demişsin ki menesa denen bu kız ben'i intihara sürüklüyor inşallah babası evlendirirde kocası hergün dövüp @şiker bana orhun ss leri attı ben onun sözlerine değil senin yazdıklarına inandım baktım çok çok üzüldüm sen bana insanlara herşeyini anlatmamayı öğrettin yarın öbür gün yüzüme vurursun seninle tekrar konuşmaya başlasam yarın öbür gün yine dersin seni abine söyleyeceğim diye yazıklar olsun sana sen benden ayrılsan ben asla böyle bişey yapmazdım ben seni dostum olarak görmüştüm canım ciğerimdin arkadaşlığımızı sen bitirdin benimde psikolojim bozuktu ama ben sana asla yalan söyleyip tehdit etmedim
Benimde hakkım sana helal olsun benim psikolojim yerinde degildi halusunasyon gordum o çocuk beni manipüle etti o yüzden sacma sapan davrandim ve ayrıca biz senle küsünce ben asla senin hakkında kötü bir şey demedim pişmanlık duydum allah benim belamı @versin ben seni çok seviyorum seni kaybetmek istemedim icin abine söylerim dedim binlerce kez özür dilerim beni affetmeyen biliyorum ama köpek gibi pişmanım ben manipülasyon edildim beni tuzağına çekti o çocuk o yüzden sacmladim😭😭
Bunlar sormuş olduğum şeylerin cevabı değil sana olan güvenim kırıldı konuşsak bile eskisi gibi olmayız artık çünkü sana olan güvenim kalmadı üzgünüm.
@aleynayimasko Nasılsın ders çalışıyor musun yanlış anlama sadece meraktan sordum.
Hayir ders çalışmıyorum psikolojim bozuldu bıçakla elimi çizdim hafif kan geldi cok pişmanım cok ergendim canım o çocuk beni manipüle etti o kizla konusma o kiz seni kotu ekliyor dedi ben yalanlarına kandım sana haksızlık ettim dun degil evvelsi gun rüyama geldin sen benden kaçıyorsun kosaarak bana senden nefret bırak peşimi birak bana ihanet ettin dedin bende cok pişmanım beni affet yalvarırım ayaklarına kazp
Kapaniyordum ben seninle olan arkadaşlığımızı cok özledim sen gittikten sonra kimseyle konuşmuyorum yemin ederim ki surekli ağlıyorum sana yanlis yaptim için köpek gibi pişmanım sen yanımda olsan ayaklarına kapanirim beni affet bir daha asla sana karşı böyle hatlar yapmicam derdim ama biliyorum sen beni asla affetmezsin 😭
@aleynayimasko Neden kendine zarar verdin Gerçekten çok üzüldüm. Şu anda iyi misin peki? Nasıl hissediyorsun?
Ben de bu aralar pek ders çalışmıyorum ama yine de eskisine göre bir nebze olsun daha iyiyim hala iyi değilim ama eskiye göre daha iyiyim. Eskiden her şeyi unuturdum, gecelerim ağlamakla geçerdi. Ne kadar kötü olduğumu, içimin ne kadar yandığını bir tek Rabbim bilir. Ama sonra dedim ki, Artık yeter eski ben böyle olmak istemiyorum bir karar vermeliyim ya öleceğim ya savaşıcam başka yol yok böyle olmak istemiyorum Kendime yeni bir sayfa açmaya karar verdim yavaş yavaş toparlanıyorum Belki de bu yaşadıklarım bu depresyon… hepsi bir imtihandı bir rahmetti aslında. Acıttı baya baya ama olgunlaştırdı beni hala unutkanlık var ama daha net düşünüyorum gece gündüz intiharı düşünmüyorum
Yine de arkadaşlığımızın bitmesine içten içe çok üzüldüm. Çünkü beni gerçekten anlayan içimi görebilen bir tek sendin 🥺🥺 Fakat sana olan güvenim kırıldı paramparça oldu beni abimle tehdit ettin ta ki Orhun bana o ss’leri atana kadar.
@aleynayimasko Buraya yazmamın sebebi ne geçmişi canlandırmak ne de bir şeyleri yeniden başlatmak. Sadece merak ettim. Aklımdan çıkmıyorsun. Sürekli acaba şu anda nasıl Hayatta mı, iyi mi ders çalışıyor mu diye düşünmeden duramıyorum.
Evet, abime söz verdim seninle bir daha konuşmayacağıma dair. Hatta numaramı bile değiştirdim onun isteğiyle. Ama bil istedim ben seni affettim
Yalnız. artık seninle eskisi gibi olamam.
Çünkü ben artık eski ben değilim. Eskisine göre daha net düşünüyorum daha farkındayım her şeyin
Evet, hâlâ sitede zaman zaman intihar dolu şeyler soruyorum yazıyorum burayı da bir süre sonra bırakmayı düşünüyorum tamamen derslerime odaklancam yeni bir hayat kendime inşa edicem bataklıktan çıkmak istiyorum fakat gece gündüz intihar düşünmüyorum içimde hâlâ o karanlıkla savaşan bir yan var ama biliyorum, seninle konuşmamızın bitmesi belki de ikimiz için en iyisiydi ben seni intihara sürüklüyor dum saçma sapan şeyler söylüyordum seninde zamanını çalıyordum bunun için hakkını helal et lütfen iyi değildim o zaman psikolojim bozuktu özür dilerim 😔
Sadece bil istedim… seni hâlâ merak eden bir yanım var suskun kırgın ama hâlâ orada.
Çalış mücadele et zarar verme kendine..
🥺🥺
Sende benim aklimdan çıkmıyorsun bende seni hep merak ediyorum acaba ne yapıyor iyi mi dersler çalışıyor mu diye ben intihar etmicem üniversite sınavına çalışmadım icin kazanamicam ailem cok üstüme gelecek evlenme baskısı hakaret beddua edecekler ama katlanicam bir is bulup calisicam kazandığım parayı da babama vericem babam almazsa anneme vericem annem dişini yapsin altin alsın ve bir işte calisicam icin baskıları hala olucak ama bir nebze azalır diye düşünüyorum sonuçta bos boş evde durmuyorum asgari ücret bile olsa calisicam ve babam ve abilerim evlenme baskısı kursa bile asla evlenmicem erkeklerden nefret ediyorum hayatım boyunca evlenmicem beni alıp diri diri gomseler bile bu fikrim değişmez erkek dırdırı kaynana dırdırı çekemem babam yaşadığı süre boyunca bakar bana evden atmaz asla saygida kusur etmiyorum zaten ne dese susuyorum kiz olduğum icin kovsa sokaklarda kotu şeyler gelir başıma o yüzden hayatta kovmaz ki abilerim annem buna engel olur o da öyle bir şey yapmaz ben yolumu bu şekilde çizdim.
Sende cok calis elinden geleni yap kazanacağına inanıyorum pes etme calis kurtar kendini 2 yıllık sağlık bile gelse yaz kurtul o baskılardan zaten her gün düzenli 8 9 saat çalışırsan pes etmezsen ebelik bile gelir aklında olan kötü negatif düşünceleri at kendine yepyeni bir sayfa aç calisamaya basla sen cok güçlü bir kızsın neler neler atlattın bu sınavına kazanacağına eminim inşallah en içten duygularımla söylüyorum senin üniversite kazanıp kendi ayaklarının üzerinde durmani cok istiyorum üniversite sınavını kazanırsan artık kimse sana baski kurmaz baban evlenmenin e sini söylemez üniversite kazanırsan özgür olucan geziceksin tozucaksin sosyal anksiyeten bitecek yeni arkadaşlıklar kuracaksın cok güzel bir hayatın olucak bunları düşünerek motive ol kendine plan program yapıp masanın başına oturup ders calis asla pes etme zorlanırken bile kendine de ben kazanirsan cok guzel bir hayatım olucak ben inanıyorum sen başaracaksın ve seni cok seviyorum senin kalbini kirdim seni uzdum affet beni eseklik yaptim manipüle etti beni kandirdi bende psikolojim bozuktu o zamanlar mantıklı dusunmedim sacma sapan davrandim seni cok özlüyorum arkadaşlığımızi cok özledim senle eskisi konuşmayı seni cok özledim beni bu hayatta tek sen anliyordun her şey için tekrardan binlerce defa özür dilerim senden ergendim❤️
Çağla burada mısın hemen konuşmamız gerek acil 🙁🙁
Evet ne oldu ki
Biz şu an abimle beraber yoldayız hastaneye gidiyoruz eve gelince anlatırım sana
Tamam olur
Geçmiş olsun bu arada doktor ne dedi
Abimle beraber randevu saatimiz geldiğinde doktor beni içeri çağırdı ben de içeri geçtim doktor bana çok benziyordu kapalı bir doktordu çok iyiydi sonra doktor beni içeri aldı kendi doktoruma randevu bulamadığım için sizden aldım kontrole geldim diye dedim doktora yazdığım notu verdim doktor notu okuduktan sonra ilaçlarına yan etki olarak unutkanlık olmadığını söyledi sürecin iyiye gittiğini hafif iyileşme olmuş dedi hastalarda hafif bir enerji artışı beklediklerini söyledi sonra ataraxı her gün kullanmana gerek yok zaten uykum geliyor demişsin dedi ben şimdi citolesin dozunu arttıracağım 20 mg yapacağım dedi neden dedim dedi çünkü vücudun ilacı kabul etmiş yan etki fazla olmamiş bu iyi bir şey dedi sürecin daha hızlı olması için ilacın dozunu arttırıp ek olarak ta hafızan gerilemiş vede unutkanlık odaklanma sorunu yaşiyorum demişsin bunun içinde sana hafıza güçlendirmek için sitikolin yazacağım bunları düzenli kullan unutkanlık hemen geçmez yavaş yavaş düzelecek dedi kan testlerimede baktı her şey normal gözüküyor dedi geçmiş olsun diyip bizi gönderdi biz de hemen çıktık oradan eczaneye gittik doktorun dediği ilaçları satın aldık sitikolin devlet tarafından karşılanmadığı pahalı ilaç olduğu için 900 tl ödedi abim işte eve geldim ve sana yazacaktım fakat aşırı başım ağrıdığı için telefon kullanamadım bugün iyiyim baş ağrım geçti şükür dün abimle evden çıkarken kahvaltı etmemiştik ve uykusuz olduğum için başım ağrı girdi sürecim iyiye gidiyor eskiye nazaran daha iyiyim doktor da iyileşme olduğunu söyledi biraz ama 6 ay ilaca devam etmeliymişim bu unutkanlık için de çok güçlü bir ek takviye yazdı ama çok pahalı olduğu için paranın yarısını abim karşıladı bir arkadaşa sordum o aldığım doğal takviyenin muhteşem bir şey olduğunu bir ayda hafızamın güçleneceğini zihnimin açılacağını söyledi
ben de bugün başlayacağım işte pazartesi çalişmalara başliyorum önümde 1 yıl 6 ay gibi bir süre var yaklaşık 1 buçuk sene falan yoğun bir sürece gireceğim için tüm sosyal medya hesapları mı kapatacağım tamamen üniversite Sınavı'na odaklanacağım bir de geçen tuhaf bir şey oldu birini sen zannettiğim için sana yazdım yanlış anlaşılma olduğu için dedim acele konuşmamız lazım bakma rahatsız ettiysem seni
Sen nasılsın bu arada her şey yolunda mı ders çalışmadığımı bir işe gireceğini söylemiştin
İyi olmana çok sevindim bu doktor seni çok iyi anlamış gerçekten citolesi 20 Mg yapmış sonuçta vücudun ilaca alimis sen bana hafızam gerilmiş unutkanlık var demiştin zaten onun icinde çok etkili güçlü ilaçlar yazmış doktor bu ilaçları içersen düzenli olarak unutkanlık geçer ve hafizan güçlenir doktor da zaten öyle demiş sana ilaç biraz pahalı ama değer parasına senin sağlığın iyileşmen çok daha önemli 6 ay boyunca ilaçlarını doktorun verdiği dozda iç tam anlamıyla iyileşicegine inanıyorum hafizan güçlenecek artık okuduğunu anlayıp çok iyi ezber yapicaksin çalıştıgin derslerdeki konuları unutmicaksin bu doktorun verdiği ilaçları içmeyi asla bırakma zihnin acilicak çok daha iyi olucaksin yarın pazartesi çalışmalara basla zaten önünde 1 yıl 6 ay gibi bir Zaman var sistem değişecek 2028 yilinda çok daha zor olucak herkes diyor bu 1 yıl 7 ayda her gün düzenli olarak çalış soru çöz konu Anlatimi izle temel at pes etme asla umudunu kaybetme çok çalış günde 9 10 saat her gün ama bir gün çalisip bir gün calismamazlik yapma düzenli ve verimli çalış ve artik iyileşiyorsun senin adına çok sevindim gerçekten sadece tek odak noktan derslerin olsun bu süreçte zorlanicaksin ama unutma pes edersen her şey biter asla pes etme zamanin daha var kendine bir hedef koy bu bölüm için calisicam bu bölümü kazanicam diye bence hemşirelik ve ebelik sana çok yakışır 4 yıllik zaten direk atanirsin devlet memuru olursun ikisinden birini seçmeni öneririm
her gun 9 10 saat verimli düzenli çalışırsan kazanırsın bu senin elinde ben inanıyorum gerçekten sende o azim var basaricaksin üniversiteye gidip kendi ayaklarının üzerinde durup özgür bir kız olucaksin kimse sana baskı kuramaz artık kimse sana karisamaz suanki hayatından çok daha mutlu olacaksın o yüzden pazartesi günü kesin olarak calismalara başla asla erteleme artık 1 yıl 6 ay gibi zamanın var çok iyi değerlendir sosyal medya boş zaten zaman kaybı bencede kapat hesaplarını zamanını çalıyor dikkatin dağılıyor elin telefona gidiyor o yüzden sosyal medya hesaplarıni kapatmakla en iyisini yapiyorsun
Beni asla rahatsız etmiyorsun asla öyle düşünme hatta yazdığın için kendimi çok daha iyi hissediyorum gerçekten senle konuşmayı çok özledim ben de yarın ders çalışmaya başlamayı düşünüyorum En azından 2 yıllık sağlık da olsa okiyim elimde diplomam olsun 1 yıl 6 ay var benim önümde de ben de çalışacağım elimden geleni yapacağım eğer kazanamazsam bu sefer işe girerim o şekilde düşünüyorum ben.
Öncelikle merhaba 2 gün önce yazmışsın fakat birtakım sorunlardan dolayı sana dönüş yapamadım bu yüzden kusura bakma olur mu? dediğin gibi bu ilaçları düzenli kullanmalıyım doktorumda aynısını dedi dedıkı bu ilaçları tam etkiyi görmek istiyorsan düzenli kullanmalısın yaklaşık 20 mg olan citolesi 5 gündür kullanıyorum bu ilaç sosyal anksiyete yede iyi geliyor hatta bir buçuk yıl düzenli kullanırsam kalıcı etki oluşur artık eskisi kadar babam ve abilerimden utanmam çekinmem bazen diyorum iyi ki başlamışım çünkü eski zamanlar aklıma geldiğince içim yanıyor bir sen bir allah biliyor ne kadar kötü olduğumu yapayalnız gece gündüz intiharı düşünen zavallı bir kızın tekiydim stresten baygın halde uykularım haram olmuş nefes alamıyordum abim beni götürmemiş olsaydı ben şuanda hayat'ta olmazdım sanırım ve sen o zamanlar bana güç veriyordun evet ikimizde berbat bir haldeydik ama aynı zamanda birbirimize destek oluyorduk sen benim ben senin dertlerini dinliyordum senin vesilenle iyi oldum sen çünkü bana destek olarak abime beni psikiyatri ye götürür müsün dememe yardım ettin çok teşekkür ediyorum
Şu anda Doktor'un yazmış olduğu sitikolin hafıza güçlendirici ilacıda kullanıyorum fakat bir arkadaşa ve doktora sordum dedi o doğal olan hafıza güçlendirici ilacın etkisi antidepresanlar gibi 1-2 hafta içinde anca çıkıyor bu yüzden sabırlı olup kullanmalısın dedi bende öyle yapiyorum ama şöyle söyleyeyeyim sana ben eskiden yatağımı toplayamaz berbat bir haldeydim ümitsiz olduğum için ders çalışamıyordum fakat ilaca başladığımdan beri eski menesa gelmiş gibi bu yüzden dünleyin çalışma masamı temizledim kitaplarımı sildim kendime yeni kitaplar sipariş verdim yks için kendime yepyeni bir sayfa yeni arkadaşlıklara yer açtım intihar eskisi kadar aklıma gelmiyor odaklanmamda yavaş yavaş yerine geliyor gibi fakat fazla değil hala aşırı derecede unutkanlık var ama ben tekrardan ayağa kalkacağım mücadele edip o üniversite sınavını parçalayacağım zaten hangi mesleği yapacağıma da karar verdim
Önümde seninde dediğin gibi 1 yıl 6 ay gibi bir süre bi var bu süre içerisinde hergün erken kalkıp masanın başına geçsem yavaş yavaş arttıra arttıra önce 2 saat sonra 5-6-5- ve sonradan 10-12 saat verimli bir şekilde çalışacağım bugün bir tane yks sınavı için 5 kere mezuna kalan ve her defasında da derece yapan bir öğrencinin videosunu izledim diyorduk yks sınvı sizden çok zeki olmanızı istemiyor siz bu sınavda başarılı olup ilk 10 bine hangi alan olursa fark etmez girmek istiyorsanız oda bakış açınızı değiştireceksinis örnek veriyorum matematik te bir konu çalışacaksınız o konuyu öğrenip ilerlemek istiyorsanız o konuya zor gözüyle bakmayacaksınız yks kpnuları o kadar zor değil siz atomu parçalamıyorsunuz diyordu yks de 10 bin gibi bir sıralama yapmak istiyorsanız çok zeki olmanız gerekmiyor sadece ne kadar çok masa başında kalmanız size o kadar başarı getirir diyordu ve verim de aynı şekilde önemli verimli vede çok çalişmak başarıyı kaçınılmaz yapar
Pazartesi günü çalışmalara başlayacaktım fakat 1 yıl 6 ay yoğun tempoda çalışacağım için ders programı vede kitap siparişi vermem gerekti birde kulaklığımda bozuldu sağ olsun abim bugün aldı yarından itibaren arttıra arttıra çok çalışacağım ben kendime değil Allah'a güveniyorum elimden gelenin en iyisini yapacağım ve kazanacağım kendime çok mantıklı bir hedef koydum hangi mesleğinde seçeceğime hangi mesleğe ilgili alanım bunuda belirledim ya çok haklısın biliyor musun gerçekten bu senin içinde geçer li sen 1 yıl 6 ay boyunca elinden geleni yapıp ders çalışsan konu anlatımları dinlersen inan bana bak çok samimi söylüyorum 2 yıllık bölüm bile kazanırsın çünkü çok zamanın var ve bunu rica ediyorum çok iyi değerlendie bu bizim son şansımız çünkü ikimizde başarırsak bak kimse artık baskı kuramaz evlen evlen diye şuanki yaşadığımız hayattan daha güzel bir hayatımız olacak 1 yıl 6 ay gibi bir sürede çalışıp iyi bir puan elde edersen artık kimse sana evlenmenin e sini söylemez şimdi sen diyeceksin ki benim hafızaö gerilemiş okuduğumu anlamıyorum falan sanada öneriyorum sen zaten ilacı bırakmıstın hafıza geriledğinde aşiri derecede unutkanlık olduğunda eczaneye gidip kendine markası sorvagen olan sitikolin psikiyatrrinin bana yazsığı ilacı alacaksın özel takviye olduğu için doktora gidip yazdırmana gerek yok 899 tl biraz pahalı ama inan bana çok hafızan açılacak artık okuduğuny anlayayacaksın ama majör depresyon yaşadığın için tabi ilacı bırakmamalıydın antidepresanları ama olsun ben sana güveniyorum ve asla intiharı düşünme önünde başarabileceğin kadar uzun bir dönem var onu olabildiğince verimli olarak geçir 9-10 saat çalışırsan üniversite kazanırsın
Senin üniversite kazanmanı kendi kazanmam dan çok istiyorum inşallah kazanırsın asla pes etme baktın çok zorlanıyorsun pes edecek duruma geldim asla pes etme çünkü sen zorlandığında aslında ilerliyorsun başarılı olan insanlarda zorlandı bu normaldir zaten seni başarılı yapacak olan doğru yaptığın şeyler değil hataların seni üst seviyeye çıkarır lütfen artık geçmişe sünger çek ve kendine yepyeni bir sayfa aç ben inanıyorum sana yks sınavı senin çok zeki inanılmaz olmandan ziyade çalışmanı bekliyor çok çalışsan başarırsın sende o potansiyel var sadece şuanda çalışmadığım için açığa çıkmamış umarım ikimizde kazanırız ikimiz içinde dua edeceğim birde şunuda belirtmek istiyorum kendine yeni bir sayfa açtığında namaza da başka hergun sabah namazına kalk teheccüd namazı kıl Allâh yolunda ilerle zaten teheccüd namazına kalkar aynı zamanda fiili dua yani eyleme geçip derslerine odaklanırsan ben sana inanıyorum başarırsın sadece zaman gerekiyor zor değil senden çok güzel hemşire veya ebe olabilir öğretmende olabilir bence umudunu kaybetme asla...😊☺
Ben istesemde çalışamıyorum umudum yok ders çalışmak bana eziyet işkence gibi geliyor bugün calisicaktim olmadı yapamadım benim sonum intihar olmicak ama bir ömür boyu baba evinde yasicam bana evlenme baskısı kurucaklar ama ben asla evlenmicem diri diri gömseler de evlenmem kimsede beni zorla evlendirmez hakaret beddua küfür edicek babam bazende abilerim katlanicam intihar asla etmem ölmek çok korkunç 🙁 sende çalış elimden geleni yap benim gibi olma ben hayatım boyunca baba evinde surunucem sen ders çalış Kendi ayaklarının üzerinde dur ders çalışmaya basla yavas yavaş artırarak çalış hafızani arttıracak ve zihnini arttıracak ilaçlar almışsın onları düzenli olarak kullan etkisini goruceksin artık çalıştığın dersler aklında kalıcak çalıştığın konuları unutmicaksin inşaallah kazanırsın çok istiyorum kazanmanı asla pes etme zorlanirsan bile pes etme sonunda başarıya varacaksın ve üniversite kazandığında özgür kendi ayaklarının üzerinde durucaksin kimse sana evlenme baskısı kuramaz çok mutlu güzel bir hayatın olucak önünde 1 yıl 6 ay var bu zamanı çok iyi değerlendir çok çalış verimli çalış tek odak noktan derslerin olsun senle tekrardan konuşmak istiyorum özledim konuşmalarimizi ama sen istemezsin🙁
Sen emisin gerçekten yazdıklarımın hepsini okuduğuna dair bak şimdi önünde ikimizinde 1 yıl 6 ay gibi bir süresi var evet umutsuz olabilirsin evet ders çalışmak çok sıkıcı ama tüm bunları aşmak senin elinde güzel bir hayat yaşamak istiyorsan çabalamalı zorlandığın esnada korkmayıp daha çok üzerine gideceksin derslerin kimse sana başarıyı altın tepside sunmayacak ders çalışmalısın evet ders çalışmak zaten sıkıcı bir iş ama senin o dediğin işkence gibi gelen dersi çalişmak zorundasın ki sonrasında meyvesini yiyesin bu ikimiz içinde zor bir süreç olacak zaten başarı Allah'tan gelir biz çalışırız allaha dua eder tevekkül ederiz bak gerçekten samimi söylüyorum sana sana bahsettiğim ilacı alıp düzenlli kullansan bunun yanında beslenme ve uyku düzenine dikkat edip 1 yıl 6 ay gibi bir sürede planlı programlı devam edersen ebelik hemşirelik bile kazanırsın ve artık kimse sana baskı kuramaz özgüveninin yerine geldiği için sosyal anksiyetenide zamanla aşarsın tek yapman gereken ders çalışmak ve kendi mentalini koruman bu kadar zaten ailen baktı sen çok çalışıyorsun sana gelip gidip baskıda kurmazlar gelip gidip seni kocaya vericez demezler bunu başarmak senin elinde ben bunu sürece başlamadan önce çok düşündüm depresyon tedavisi görüp aynı zamanda hafıza güçlendirici takviye kullanan biri sıfırdan başlayıp temel ata ata ilerlerse yks sınavından nasıl bir başarı elde eder diye eğitimci kişilere aynı zamanda yapay zeka ya da sordum pes etmeyip arttıra arttıra ilk günler 2-3 saat ilk aylar sonraki aylar 10-12 saate çıkarır verimli programli gerektiğinde de molalarını verirsen ilk 50 bine rahat girersin ve hemşirelik ebelik ya da yazılım mühendisi çok rahat kazanırsın eğerki süreci çok iyi yönetirsen ilk 20-30 bin gibi bir sıralamada çok mümkün ben bunu çok araştırdım emin ol 1 yıl 6 ay düzenli çalışsan güzel bir sıralama puan elde edersin annen çok sevinir ailen senle gurur duyar bu dedikleri mi ciddiye al öyle yabana atar gibi söylemiyorum kazanmanı çok istiyorum.
Burdaysan eğer sana bir teklifim olacak
Geldik kusura bakma hastaydım o yüzden yazamadim ben yarından itibaren ders çalışmaya baslicam sağlasın bu arada tavsiylerim icin sende calisiyor musun bu arada ne teklifi
Rica ederim Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum sana ya kusura bakma sende lütfen bu aralar annem çok hastaydı onunla ilgilendiğim için vede biraz yoğun olduğum için çok yazamadım hayır ben daha ders çalışmaya başlamadım çünkü kitap siparişi vermişim 8-9 tane onların gelmesini bekliyorum büyük ihtimalle bu pazar gelecek pazartesi başlayacağım bende sen çalışıyor musun her şey yolunda mu hala intihar düşünceleri geliyor mu sana?
Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin annene hiç sorun değil ne zaman dönüş yaparsan benim için çok değerlisin mesajına hemen bakarım bende daha ders çalışmaya başlamadım sürekli geçmişi düşündüm sana karşı yaptığım hatalar yüzünden ergenligin verdiği saçma sapan davranışlarım ve hal ve hareketlerim oldu o yüzden vicdan azabı çekiyorum seninle konuşmayı o kadar çok İstiyorum ki köpek gibi pişmanım sen beni affetsen yemin ederim annemin ölüsünü göreyim artık olgun bir Kafa yapisinsayim intihar düsünmüyorum seni ders çalışmaya motive ederim beraber ders çalışırız güleriz sohbet ederiz ben yarın çalışıcam gerçekten artık zaman çok önemli ikimiz içinde zaman daralıyor sadece önümüzde 1 yıl 6 ay var sende ne güzel test Kitaplarını sipariş etmişsin pazartesi günü kesin başla çalışmaya asla erteleme zaman su gibi geçiyor çalışmadığımız her gün bizim aleyhimize işliyor.
Pek yazamadım sana çünkü yoğundum bugün ders çalıştım 2 saat 30 dk arttıra arttıra devam edeceğim spor yaptım ve bi yarım saatte yürüyüs ve meditasyon yaptım 5 vakit namazımı kıldım 1 buçuk litre su içtim salavat getirdim hz Muhammede 100 defa ve kitap okudum 10 sayfa yıllar sonra ilk defa kafaya koyduğum şeyleri yarım bırakmadan başardığım için şimdi bunun mutluluğu nu yaşiyorum hayır'lı geceler diliyorum ben ilk adımı attım bugün umarım sende yola çıkmışsındır günüm çok verimli geçti benim hâlâ inanamıyorum kendime ne ara toparlandım daha 1 ay önce intihar dolu sözler berbat günler geçiriyordum ama depresyon dan şu 3 mesajı çıkardım birincisi ne kadar kötü halde olursan ol intihar etmediğin sürece o bulunduğum durum er ya da geç gelip geçiyor sabretmek lazım ikinci olarak ta insanlardan gerek ailenden çevrenden olsun sen yardım istemediğin sürece bu iyi kimse olsun veya yabancı kimse sana yardım edemez sen yardım istemediğin sürece üçüncü olarakta insan ne kadar üzülse kendi kendini yiyip bitirse de kımsenın umrunda olmuyorsun herkes yine hayatına kaldığı yerden devam etmekte ve olan sana oluyor bu yüzden stres yapmaya gerek olduğunu düşünmüyorum bizim sahibimiz rabbimiz Rab arapçada yönetici demek biz stres yapmayıp Allah'a güvenirsek ve bu yolda da mücadele edersek her şey çözülür senin ben bittim yok oldum dediğin durumlar da senin içinde dua ediyorum her namaz sonrası aklıma geliyorsun umarım senin hayatında yoluna girer ve doğru yolu bulursun ☺😊
@aleynayimasko İyi misin? Meral ettim
Merak*
Sabırlar olur inşallah
Allah razı olsun
@Berrinsu35 teşekkür ederim geçer ya
Valla hastaneye geldim şimdi psikiyatri ye bakalım kontrole geldim bende daha iyiydi hissediyorum fakat hala hastayım
@Berrinsu35 çok geçmiş olsun iyi hisset iyiye gidersin inşallah
Bişey dicem
Allah razı Olsun buyrun ne diyeceksiniz
@Berrinsu35 Dm atim mesaj
Yanlış anlamayın
Yanlış anlamamda tamam
Atın
Kimse yok mu
Derken