benim tek istegim artik ne mutlu oluyim ne uzuluyim ne sinirleniyim hic bi hissi yasamak istemiyorum kafam sakin olsun elbet zararlari olur anti depresanin ama benim isime yararmi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kullanırsan ruhen iyi olursun ama epilepsiye davetiye çıkarabilirsin
istersem ölüyim abi hic sikinti degil hangi ilaci tavsiye edersin bu konu hakkinda bilgin varsa paylaaabilirmisin benle
18 yaşında kullanmıştım , hissizleştirmişti beni bişey hissetmiyordum bildiğin robot gibiydim , bekle e nabızdan bakayım reçeteme
peki kullandigin icin pisman oldunmu benim icimde kiyametler kopuyo dusuncelerim. beni öldürüyor bende kullansam rahatlatmiyim cok ihtiyacim var
Rileptid 1 MG , misal 50 MG
Misal değil misol 50 mg
Çok pişman oldum , çok unutkanım dikkatsizim hep o ilaçtan dolayı bu hale geldim. Terapi alsan daha iyi
Rileptid ağır bir ilaç , illa kullanacam diyorsan misol kullan
kullanicam ama benim icimdeki kotu dusunceleri tamamen öldürütmü kendimi uzmekten biktim
Evet sapasağlam oluyorsun ruhen. Ama epilepsiyi falan da düşğn. Epilepsi olursan kesin tedavisi de yok sakat felç bırakma riski var ve ruhen daha berbat hissedersin , Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın çok zor
abi bu ilac ne kadar parasi kanser olmaya bile raziyim yeterki kafam rahat olsun
Reçetesiz vermez eczaneler , pahalı değil şu an fiyatını bilmiyorum ama ucuzdur
doktora gidip receteli alirim ama olmazsa bazi recetesiz satilanlar varmis prozac felan bunlar da iyimidir abi cok ihtiyacim var
Kullandım işe yaramadı bende , kilo kaybettim sürekli. Prozac iyi bir ilaç değil bendeki yan etkisi böyleydi , çok aşırı kilo vermeme sebep olmuştu.
anladim abi ben doktora giderim receteli ilac alirim o zaman cunku zaten 58kiloyum cok zayifim kilo alma problemimde var
İştahını bitirir , o zaman bunu kullanma. Misol iste muayene olduğunda. Benim kullandığım rileptid ilacı şizofren bipolar ilacıydı başka sorunlarım da vardı. Geçmiş olsun derdin varsa yazabilirsin özelden konuşuruz halletmeye çalışırız
abi bende de bipolar var aklim yerinde olmuyo bazi zamanlar. tesekkur ederim abi ama benimki ruhsal manevi bi dert duzelmesi imkansiz öldügümde gecer
Varsa rileptid de kullanabilirsin çok iyi geliyor benim halisünasyonları bitirmişti hemen hemen. Olsun anlat yine de dinlerim
abi ben cok kabus goruyorum yaa ama doktora derim kafam beynimin tam ici cok aciyo rahatlamasi tek istegim. bu arada bu hastalik icin hangi doktora gidiyim abi hangi bolum bakiyo bu hastaliga. abi valla hic arkadasim yok uzun zamandir 1ay once dogum gunumdu ailem bile iyi ki dogdun felan bi sey demedi benim hayallerim vardi futbolcu olmak istiyordum akciğerim izin vermedi 5senelik bi kiz arkadasim vardi tipimi asagilayarak dalga gecerek benle arkadasligini bitirdi sevgilim degildi konusuyoduk sadece ama bana demedigi bi sey kalmadi hayatta bi amacim veya yerim kalmadi sadece aci var ve ben bundan biktim artik
Psikiyatriye gitmen lazım ama devlet hastanesine gitme. Ruh sağlığı hastanesine git oradaki doktorlar çok iyi. Sen yalnız değilsin seni her saniye gözetleyen rabbin var , ne zaman sığındında şikayet ediyorsun. Çözümü kullarında arama seni yaratanda ara dua et namaz kıl ibadet et her şey yoluna girer emin ol. Bende insani olarak yalnızım ama rabbim her zaman yanımda. Çevrem dolu insan ama ben istemiyorum çünkü herkes artık menfaatçi. 50 tane Arkadaşı olan insanları görüp de ben yalnızım deme , onların arkadaşlıkları hepsi çıkarları için. Rabbine sığın ilaç bile içme
Allah sevdiği kuluna dert verir , sınıyor seni şeytan aklına girecek kötü düşünceler sokacak hepsinden Allah a sığın haline şükret. Eğer bu sınavdan geçersen ebedi mutlu olacaksın. Bu sınavdan kalırsan hem bu dünyanı berbat edersin hem diğer dünyanı
ne kadardir abi ruh sagligi hastanesine gitsem. abi Şu an yasiyosam Allahtan korkumdan Allah icin butun acilara her seye katlaniyorum ama basima gelicek en iyi sey ölüm olabilir bu dunyada kirli insanlardan bi umudum kalmadi
tesekkur ederim abi beni sen hayatima girmis butun insanlardan daha fazla dusundun kimse bana boyle konusmamisti❤️
Ruh sağlığı ücretsiz devlete ait hastaneler. Başına ne gelmişte isyan ediyorsun hala. En kötü sınanmaları peygamberlerimiz yaşamış , Allah ın en sevdiği kulları bile sınavdan geçmiş. Sen buna dert dersen Allah sana sırt çevirir
Rica ederim. Derdin olunca her zaman yaz , ama bir defa olsun git akşam namazına camiye namaz kıl dua et anlarsın demek istediğimi
ben Allaha siginacagim abi hayatta ki tek gercek o insan oldugumuz icin iste dunyada kandiriliyoruz :/
Bunu anlaman için sınavdasın zaten. Boş kardeşim boş milyarder insanda 2 karış mezara giriyor sende giriyorsun. Yaşayacağın 60 yıl belki de yarın. Ondan sonrası önemli. 500 kişi yanında kiminin hepsiyle beraber mi gidiyor diğer dünyaya. Mutlu da olsan mutsuz da olsan bu yalancı bir hayat bunun farkına var şükrederek yaşa Allah sana yardım etsin. İsyan edersen Allah elinden de alır Herşeyi.
oyle abi yaa tek gercek hayat ahiret bu dunyaya tek geldi herkes tek gidicek dunyanin sahibi olsada bos her sey. Allah hepimize yardim etsin insallah
Bişeyler yap ki Allah yardım etsin. Oturduğun yerden bişeylerle uğraşmadan yardım etmez Allah. Amin
bundan sonra her seyi Allah icin yapicam insallah abi
Sorunun ne 🥺
cooook sey var biktim artik:/
Bende bir sürü sorunum var bir kere bileğimi kestim bıçakla bir kere 25 hap içtim kimse beni doktora bile götürmedi bi kaç ay önce tekrar ilaçla intiharı düşündüm sonra bişekilde unuttum yaşamak istediğimi sadece sorunlarımın bilinçli farkında olup sorunlarımı bilip kabullenip onları kabul edip değiştiremeyeceğimi kabul edip hayatıma devam etmeye ve artık şeytanın askeri olup mutlu olmaya karar verdim 🥲
derdini anlatmak istersen dinlerim🥺
Pedofiliyim
nasil yani
0.10 yaş çocuklardan şehvetleniyorum kız erkek fark etmeden
anladim bende de benzer durum olmustu ama cinsellikle ilgimi kestim kendimi futbola ve bilgisayar alanlarina yoneltmistim bu sorun tamamen zihinsel bi durummus sevdigin aktiviteler yapmani tavsiye ederim bi kac ay vajinana bile dokunma eminim ki iyilesirsin cunku insanin bilincalti her seyi