36 yaşında hayat enerjinin olmaması normal mi yoksa hastaliktan mi bunlar (evli değilim, iş yok, üni okuyorum sadece)?

36 yaşında hayat enerjinin olmaması normal mi yoksa hastaliktan mi bunlar (evli değilim, iş yok, üni okuyorum sadece)?
Cevapla