Yas gelmis 35 e. Eski enerjim eski tadım kalmadı. Niye yaşıyorum ki? Evlenecek imkan yok sermaye yok, bitkinlik çok. Niye hala?

Nem var ki? Bir garibanım. Saracak sevgilim yok sevişerek ölecek bir kadınım yok. Erkek kardeşim derse aynı parasız pulsuz karın tokluğuna çalışıyor. Nereye kadar ki? Bazen özlemler hasretler çekiyorum. Deliler gibi istekle istiyorum. Sonra ölümü istiyorum. Nereye kadar yaşayacağım ki?

Güncellemeler
7 ay
Ölecek olsanız nasıl ölmek isterdiniz? Acısız ölüm var mı?
Güncellemeler
7 ay
İş yerinde bir kız var belki de kadın ne baktım acaba beni
Yas gelmis 35 e. Eski enerjim eski tadım kalmadı. Niye yaşıyorum ki? Evlenecek imkan yok sermaye yok, bitkinlik çok. Niye hala?
Cevapla