24 yaşındayım ve kendimi 70 yaşındakinden daha enerji yoksunu hissediyorum. Yaşıtlarım mutlu mu?

Ne yapacağımı bilmiyorum hayat dolu olmam gereken yaşta çok mutsuzum ve hiç bir şey yapmak istemiyorum. Yorgun bitkin hissizim. Ne yapacağım ben arkadaşlar. Herkes mutlu ama ben değilimisim gibi. Bana akıl verin ne yapayim yoksa daha fazla dayanamayacağım yaşamaya.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok yanlız hissediyorum kendimi sanki kimse beni anlamıyor, anlamayacak gibi...
24 yaşındayım ve kendimi 70 yaşındakinden daha enerji yoksunu hissediyorum. Yaşıtlarım mutlu mu?
Cevapla