2 dakika markete gidip gitsem bile eve dönünce çok uykulu oluyorum nedeni ne olabilir? çok dışarı çıkan biri değilim
sanki 10 saat çalışmış gibi oluyorum dışardan eve gelince
2 dakika markete gidip gitsem bile eve dönünce çok uykulu oluyorum nedeni ne olabilir? çok dışarı çıkan biri değilim
sanki 10 saat çalışmış gibi oluyorum dışardan eve gelince
Sürekli evde olduğun için vucüd hamlanmış enerji sarf ettiğin içinde kaslar sinirler yoruluyor maalesef. Ayrıca sürekli evde olunca temiz tavanında etkisi oluyor vücuda ve d vitamini alamıyor vücud. Düzene sokmak şart
anksiyetem var son 1 ayda aşırı zorluk yaşadım simdi dışarda 5 dakika dursam aşırı halsiz oluyorum ne yapmam lazım
Cevap
4Cevap
vitaminlere baktırın
kan degerlerine baktir D vit ve demir eksikligin olabilir.. b12 de lazim gibi sankim sankimm
Kullandığın herhangi bi ilaç var mı
didarel iiçmiştim kardıyoloji vermişti çarpıntım oluyordu 10 kez falan kullandım ama az doz kullanıyorum ara sıra
ama 5 mg kadar içiyorum çok az
Hassas yapılı duyarlı birisin
bu neden böyle yapar ki
Sinir sistemi ile alakalı
anksiyetem var ileri seviyede, korku falan oluyor arada. dışarda heyecanlanma vs, uyku sorunlarım da oluyor bundan kaynaklı mı sence? korkuyorum kan mı versem
Muayene olsan iyi olur tabiki kan değerlerine de baksınlar eksik bi şey varsa onu düzeltmek kolay sinir sistemi hassasligina gelince onun için yaşam şeklini düzenlemek gerekiyor stresi az doğa ile daha fazla iç içe kalabalığa pek bulaşmadan sakın bi yaşam sürmek iyi oluyor ben de öyleyim çünkü
korkuyorum ya işte doktorlardan vs. de aşırı hassas biriyim zaten ses falan kalbımı carptırıyor. umarım geçer bu sen demı boylesın
Az çok içine sinen bi doktor bul sağlık ocağından bu tür işlerini orada halledersin bende ice kapanma sinir bozukluğu yapıyor kalp çarpıntısı değil de
:(( anladım benim sürekli carpınıtm oluyor onun ıcın de ılac ıcıyordum tesekkur ederım bakıcagım gecmıs olsun sana da
Kardiyoloji bölümüne de uğra kalp işi ciddi sonuçta ne olur ne olmaz
oraya gittim saglam kalpim anksiyeteden ötürü çarpıyor
ilgilendiğin için cidden sağ ol <3
Nw demek rica ederim umarım gece r🙂
Benimde yuhum gelir
Çıkma sende
hep evde duruyorum genelde zaten ama enerjim çöküyor
Evlen
ne evliliği ya
Ne demek ne evliliği evlen işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?