Bipolar bozukluğu olan bir insanla arkadaş veya sevgili farketmez dostluğunuz oldu mu hiç?

Olduysanız neler yaşadınız deneyimleriniz nelerdi ve ne yaptınız bu durum karşısında? Benim bir dostum vardı halinden hareketlerinden hiç bipolar olduğunu anlamamıştım hep ben uyumlu olmaya çalışırdım. Daha sonra kendisi de öğrendi bipolar olduğunu ve çok üzüldü bu durum karşısında. Çünkü aynı zamanda beni de psikolojik olarak baya yormuştu. Mecbur dostluğu bozmak zorunda kaldım. Daha fazla dayanamazdım.

Bipolar bozukluğu olan bir insanla arkadaş veya sevgili farketmez dostluğunuz oldu mu hiç?
Cevapla