Enerjinizi sömüreceğini mi düşünürsünüz? Her şeye rağmen yanında olup belki depresyonu atlatmasına, biraz olsun mutlu olmasına yardımcı mı olursunuz? ~mannyakmıdırnediryak2~
Sürekli depresyonda olan biriyle sevgili veya arkadaş olur muydunuz?
Enerjimi sömürmesi de değil... Öyle birine uyum sağlayamam. Hiçbir şekilde gün içinde yaptığım planlara uymaz. Mutlu olması için çabalarsanız fakat çabaladığınızla kalırsınız. Bir bakmışsınız sizde onunla birlikte depresyondasınız. Düzelecek bir durumsa elimden geleni yaparım ama bazı insanlar genel olarak hayat enerjisi düşük insanlar. Öyleleriyle uğraşamam.
Depresyonda olan birini yalnız bırakın daha fazla üzülmesin o alışmıştır zaten üzülmeye. Varlığınız da yokluğunuz da üzer onu üzülmek için mi geldim der kendine. Herkesin hayatına bakar neden ben onlar gibi değilim der
Öyle insanlardan pek hoşlanmıyorum enerji vampiri olup senin de modunu en dibe düşürüyorlar. Fakat eğer sevdiğim bir insan ise yanında olup destek olurum yine de
Zaten arkadaşım ise daha önceki haline bürünmesinde veya yeni bir insan olmasında yardımcı olurum, yeni tanışıyor isek ve iyi bir insan ise aynı şekilde ancak kötü bir insan ise ve aynı durumları yaşıyor ise kendi haline salmak en mantıklısı.
Ben bizzat depresyon tedavisi alıyorum 2 yıl oldu hala alıyorum fakat kimsenin enerjisini sömürmüyorum tam tersi bana enerji makinamız diyorlar depresyon öyle bir şey değil herkese gülerken kendine küsmek depresyon. kendimden biliyorum kendimi sevemiyorum ama insanlar ile çok güzel iletişim kuruyorum sorun şu onlarıda sevmiyor sadece insan oldukları için konuşuyorum ya da konuşmak için çok gülüyorum geceleri ise tam tersi ama kimseye zararım yok tamtersi faydam var
yani şahsen ben pozitif insanım karşımdaki kişinin negatif olması hayatımı ve beni etkileyebilir sürekli depresyonda olan biriyle anlaşamayacağımı düşünüyorum