B12 vitamini organ etlerinde (sakatat) bol miktarda bulunur... Haftada iki kez ciğer, yürek, böbrek yesen B12 depolarını doldurursun, Dodex iğnesine gerek kalmaz.
Beybi su şöyle yapıyorsun. B12 , çinko, krill yağı ( balık yağı ama krill yağı formu) , D3K2 (çok önemli) bide Demir takviyesi alıyorsun. Başka bişeye ihtiyacın yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
B12 vitamini organ etlerinde (sakatat) bol miktarda bulunur... Haftada iki kez ciğer, yürek, böbrek yesen B12 depolarını doldurursun, Dodex iğnesine gerek kalmaz.
Bemiks
Ama kafana gore alma sağlık ocağına gittim vitamin değerlerine baktırmak istediğini söyle kan alsınlar ona göre neyin eksikse onu kullan
B12 yi direkt takviye olarak kullanabiliyorsun beybisu
Doktora danışmaya gerek var mı
Kan değerlerine baktın mı?
Evet
Düşükse gerek yok. Ama b12 nin farklı formları var. Alırken dikkat et. Emilim açısından sadece bir tür iyi geliyordu. Bulunca söylerim.
Düşük ilaç yazdı
Peki zihni açık tutan hafızayı güçlü tutan bşr takviye var mı
Yazdığı ticari. İşe yaramaz o
Demir nasıl?
Beybi su şöyle yapıyorsun. B12 , çinko, krill yağı ( balık yağı ama krill yağı formu) , D3K2 (çok önemli) bide Demir takviyesi alıyorsun. Başka bişeye ihtiyacın yok.
Sağol hayatım siz doktorsunuz herhalde mdmdmd
Keşke öyle olsaydım. İlk ve acil yardım :)
Balık yağı hangi marka iyi yan etki olmasın
Kaliteli istiyorsan Beybisu. Neptune markası var. Norveç malı. Türk malı alma.
Demir içinde solgar iron var
Tamamdır sağolun şimdi maliyeti de çoktur bunların
Krill yağı pahalı bi tık. Ama tuzlu geldiyse altenatif araştırabilirsin.
Yarın sabah doktora gideceğim bunun için haber ederim ☺️
Bi dil altında eriyen var daha hızlı kana karışıyo ama burdan önerebiliyomuyuz
B12 İçin herhangi bir takviye yok diye biliyorum. Direkt iğne ile alınıyor
Beslenme tarzını değiştirmen gerekli. B12 ve ferritin değerini yazar mısın?
Aşırı bir eksik durumu yoksa Benexol yeterli olur. Balık yağı kapsülleri de takviye eder
vitaminleri var eczanede
Apikobal ıle 3 ayda 300den 750 ye cıkardım
Demir için ben damardan alıyorum cunku 3 aylık tedavı aldım oncesınde yukseltmek yerıne daha cok dusmus
Eczanelerde var mı kuzu bu
Demirim de düşük ama iğne yazmadı doktor
Demirin iğnesi yok damardan serum seklınde alıyorsun ama apikobal eczanede pahalıdır aıle hekımıne yazdırabılırsın
Bana normal ilaç verdi tribeksol diye işe yarar mı bilmiyorum
Benim de düşük cok
Valla her seferinde arkamdan deldiler iğnelerle
İğne oluyorum ben
Balık yağı yavrum
B12😒😒
Şeker