Karınız doğum yapsa hastane odasına hastaneye gelen akrabaların girmesini ister miydiniz?

Diyelim ki karınız doğum yaptı ve ameliyattan çıktı. Odasına geldi ve hastaneye gelen tüm akrabalar odasına girdi. Onları çıkarır mısınız odadan. Yoksa kalmalarını sıkıntı etmez misiniz?
Karınız doğum yapsa hastane odasına hastaneye gelen akrabaların girmesini ister miydiniz?
Cevapla