Hiç anlam veremedim.. Yalarım yutarım derken hatunu iyi ama dünyanın en güzel mucizesine şahit olmak böööö iğrenç...
Eşinin yanında olmak isteyen ADAMLARI alkışlıyorum 👍👏

Aşkım sen dur ben dogururum derdim.
Yo yoo Allasen dur bak lütfen. Yo yoo valla olmaz bak israr etme bu seferki benden olsun israr etmeeee ben dogurcam dedim sus.
İzin olsa girerim onun için ya özel hastahane ya da yırt dışında Doğum yapması lazım Normal hastahanelerde buna izin Yok
Sayende öğrendim kanki 😂😂 bilmiyodum bunu
Eniştem girmişti, bayıldı bir baktık doktorlar koşuyo başka yerden ablama bişi oldu sandık 😂😂 bı baktık eniştemi çıkardılar hahahahahh sedyede 😂
Sen soğuk kanlısın ya 👍😂😘 ben isterim eşim gelsin diye yaaaa o ne öyle.
Ya , hmmm.
Burda tek erken doğum ve sarılık varsa alıyorlar, yoksa U ları yapılıp direk Annenin odasına geliyo baba birlikte gidiyo U yaptırmaya. Ve baba yıkayabiliyo, babaya t şirt kaldırtıp çıplak vücuda koyuyorlar kokusunu alsın diye :-)
İzin yok mu :D Tabiki var eşim girdi sadece istisnai durumlarda içeri sokmuyolar aşırı panik babalar var içeri alıp napıcak olay mı çıkarttırıcak
Bilemem türkiyede nasıl çoğu öyle dediği için öyle sanıyorum.
Kocam benle doğuma girerse ben o çocuğu doğurmam! 😏 Giremez giremez asla giremez izin vermem
Cevap
44Cevap
Eşim olacak kıymetlim hele bir gelsin, hele bir hayırlsıyla helal daireye kavuşalım; sınır olmayacak inşAllah onun dileklerinde, ne dilerse yaparım gücüm dahilinde.
Oğlumun doğumunda yanındaydım sezeryan operasyonu izledim
Türkiyedemi?
Demekki sezeryanda giriş var normal doğumda yok?
Almanyada
Hayır ya :-)
Hayır.. İcabında doğum yaparken altına sıçan kadınlar var.. Sağlıklı yürüyecek cinsel hayatımız için, doğumhaneye girmemem daha doğru olur..
Asla girmem, o özel bir an ve babaya yakışan kapıda eşi ve çocuğunu beklemek bence.
mümkünse istemem yanlışlık bir filmde izledim hayattan soğudum :D
bizim burada almıyorlar
Almıyorları geçtim, niyet önemli.. bakış açısı baya dar bazılarında..
:-) sezeryan gerekmedikçe olmamalılar bence.
Hayır girmem kapıda beklerim yok bide ebelik yapam:/
ben girmek istedim ama izin vermediler :D haklı adamlar ayılıp bayılanlarla uğraşıyormuş hemşireler :D
İsterdim ama şu anki şartlarda mümkün değil gibi duruyor çünkü doğumhaneye almıyorlar maalesef bizleri
Biz kapının önünde beklerken 9 doğuruyoz bide içeri alırlarsa sen düşün artık
Anlıyorum ama ben isterim içeri gelmesini. Birlikte yaptık sonuçta.
Olsun sonuçta güzel bır gün ve anı..
Anlamadım
neden girmeyeyim imkan olursa :) keşke ben doğurtsam :)
sen doğurmak mı istiyosun
Ya aklıma geldi sordum. Niye doğurmım yanı?
doğur canım ne biliyim bebiş mi istiyosun dedim :) ayak fetişliği var mı sende cidden merak ettim :)
Ayak öldü gitri bebekteyiz be 😂
Gitti
bebek olması için bazı şeylerin olması lazım :) sürekli sorular altından yorumlaşırsak olacağı bu :D
Olur olur. Zamanı önemli.
tabi sende haklısın ama çalışınca anca zaman bulunuyor :) ne iş yapıyosun sen
unutulmuş hissediyorum beklerken :D
Unutmadım ya herşeyide ulu ortamı sölim bazı şeyleri konuşmuyorum.
ulu orta söylemiyosan takip edebilirsin dimi...
o da mı olmaz?
eşim isterse tabiki..
istemezse de saygı duyarım ama isterim =))
Gifteki bolume gelcem az kaldi
Hayırlısı
Amin dua et
Ederim, şimdiden sağ sağlim kucağınıza almak nasip olsun :-) hayırlı evlat olsun sizlere 🌹
Ha yok ben gifteki dizinin bolumune demek istedim. Su an kadin hamile jenifer aniston
Ay varya ne diyim 😂😂😂😂 tövbe tövbe
Ben de diyom ne diyo u kadin
Girmem ama kapida cok heyecanla beklerim
giremezdım hıc dayanamazdım...
yanindan hic ayrilmazdim ki
Ben girmedim ve pisman da degilim :)
Girmezdim ama dışarda dokuz doğururdum
Ben girmem tek başına doğursun. s
girerim empati yapardım 😅😅
heyecan dan giremem ben yanına
Evet, olabilir
Anladım, bilmiyodum :-)
Güzel ayaklıysa olabilir flan dermişim😂😂😂
Deli ya 😂
Türkiyede girilmiomuş baksana😑
Bilmem :-) ben işk defa duydum girilmediğini
İlk defa
Hayır
Hayır ya
Ben ne anlarım hancımıyım be 😂😂
Olur ama içmem 😛
Sende de var dimi biraz fetişlik 🤔🤔
Cok zor. Dayanamam cektigi aciya.
yuzune uflerdim rahatlikla pirtlasin diye cocugu
ben girerim o anı beraber yaşamak isterim
olur neden olmasın.
Gidilmesi gerekiyor. Giden kesim az ne yazık ki.
İzin Veriyorlarsa Hayır
sen doğum yaptin mi hic?
Daha neler yasak bir bilsen
Bilmiyorum maalesef.. komik.. tecavüz taciz para karşılığı bırakılıyor.. eşinin yanına girmek yasak.. pek anlamadım..
Üffff onlar zaten saçma bana göre. Ne öpüşcem açık alanda. İçkide içmesinler mecburmu? Burdada içiyorlar parklarda heryer sidik kokusu. Gitsin evinde zıkkımlansın ya da meyhanede.
Ya ben anladım.. neyse.
Bütün yorumları okursan anlarsın.
Alakası yok..
Başka şeyi kast ediyorum ben.. ama yine kuduracaklar bu yüzden canları cehenneme..
:-) uğraşmak istememek gibi bir seçeneğim var. Çünkü asla değişmeyecek. Pardon ama zkrken, yalarken, parmaklarken iyi, fakat eşinin yanına girmesi ve başında durup destek olması mı ayıp veya kötü? İşte bunu benim kafam almaz.
İyiymiş :-)
Bu yüzden hiçbir zaman değişmiyecek..
Çocuğu erkek olmadı diye hastanede kadına tükürüp giden sözde Erkek bozuntusu bile var.
:-) zaten gözüm yoktu aman kalsın.
Birkez daha vazgeçtim
Verdim zaten.
Sezaryen di ben girdim yine girerim
Girmezdim Sanırım
Girerim
İsteğine bağlı.
Gidebilirdim.
Yok girmezdim.
O isterse tabii ki.
Girdim bir kez. :-)
evli değilim
Tabi ki duracağım
Elimi tutsun 😸
ben istemezdim.
Hayır
sanmam
Korkarım ben
Yok girmem
Bayılırım
Yok ya ne isim var
tabiki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar