Babet topuklu bot gıyınce ayağım çok ağrıyor ne yapabilirim siz nasıl rahat yürüyorsunuz?

Tabanına ne koyuyorsunuz
Babet topuklu bot gıyınce ayağım çok ağrıyor ne yapabilirim siz nasıl rahat yürüyorsunuz?
Cevapla