Hastanelerde neden doktorun odasında doktor yerine asistanı oluyor?

her hastaneye gittiğimde kadın doktorsa erkek asistan veya kadın asistan doktor oluyor prof veya doc doktorlara randevu aldığımda çay mı içmeye gidiyor bu doktorlar işi asistana bırakıp napıyor anlamadım
Hastanelerde neden doktorun odasında doktor yerine asistanı oluyor?
Cevapla