Doktorun sekreteri niye kendini doktorun asistanıyım diye tanıtıyo, bazı tıbbi sekreterlerdeki havanın sebebi eziklik bastırma mı?

Ulan doktor değilsin hemşire degilsin neyin havası bu elini sallayan torpille hastaneye giriyo keko

Doktorun sekreteri niye kendini doktorun asistanıyım diye tanıtıyo, bazı tıbbi sekreterlerdeki havanın sebebi eziklik bastırma mı?
Cevapla