Psikiyatri doktorunun yanında sekreter olması saçma değil mi?

Arkadaşlar selam ben psikiyatrik tedavi görüyorum. Fakat doktorun yanında sekreter var. Mahremiyet olduğu için her şeyi rahat anlatmak istiyorum ama sekreter olduğu için anlatamıyorum. Bu sorunu nasıl cozebilirim? Ben doktorumla özel konuşmak istiyorum, sekreter sorunu sinir ediyor beni. Haksız mıyım? Bu durumu yaşadınız mı? Ne yapmak gerekiyor?
Psikiyatri doktorunun yanında sekreter olması saçma değil mi?
Cevapla