Sağlık ocağa her bireylere 6-12 ay zorunlu kılmış tansiyon boy kilo ölçtürmeye zorunluymus herkes gidecekmisiniz?

Ben gitmeyecem böyle emri vakilerden nefret ediyorum reşit bir kadınım gitmek istemiyorum kötü oluyorum hatta gideceğimi öğrendiğimde ateşim çıktı kalp acısı girdi doktor hastane gitmek bunlar bana iyi gelmiyor bedenime işkence yapıyor isteyen gitsin ama kalkipta zorunlu kılmaları sinir oldum o kişinin sorunu kendisi çok merak etseydi giderdi baktirirdi doktor dedi zorunlusunuz hepiniz şart sağlık bakanlığı gönderiyoruz şahsi numaradan arıyoruz diye dediler ben zorunlu kılınmasından birşeyden nefret ediyorum sağlık bakanlığı bana ne yapacaksa yapsın gitmicem gitmek istemiyorum zorunlu olsada diyip direkt telefonu kapatıp engellicem böyle rahatsız edilmek istemiyorum gitmek zorunda kalmak bedenimi hasta ediyor ateşim çıktı vucudumdan acı cektim hatta siz gidecekmisiniz
Sağlık ocağa her bireylere 6-12 ay zorunlu kılmış tansiyon boy kilo ölçtürmeye zorunluymus herkes gidecekmisiniz?
Cevapla