Ben kötü bir insan mıyım vicdanım çok sızlıyor 12 yıllık hasta eşimi terk ettim? ne olur her gören yazsın?

Eşimle 12 yıl önce evlendik çocuğumuz yok. Eşim ailesini çok acı şekilde 16 yıl önce kaybetti onların ölüsüyle 12 saat baş başa kalmış derin tranvaları var. Eşimin zamanla sağlık sıkıntıları çıktı. Fmf epilepsi koah gibi hastalıklar ve zamanla çok gerilmeye başladı. Suçum yokken bana yükselmeye başladı. Özel ilişkimizde çok nadir oluyordu. 1 ayın 10 gününü yatakta geçiriyordu hastalıktan onu uyarsam sağlık bakımından baba kızıyordu. Günde 8 saat telefona bakma diyince bana annem gibi sende beni uyar diyip telefonu fırlatıyordu. Çok unutkansın gel test verelim dedim onda da unutkanlık sınırda çıktı. İyileşme için hiç bi çabası yok bulmaca alsam bana kızıyordu bir sorununu söyleyince ayrıl o zaman diyor. Defalarca uyardım düzelmedi ayrıldım perişan oldu bin pişman oldu ben vicdansız biri miyim? Mutlu değildim ama

Ben kötü bir insan mıyım vicdanım çok sızlıyor 12 yıllık hasta eşimi terk ettim? ne olur her gören yazsın?
Cevapla