Eşimi aldattim çok vicdan azabı duyuyorum çok kötüyüm ne yapayim?

Eşimi seviyorum ama sadakatsiz bir insanim eşim avukat çok iyiyiz iyi geciniyoruz maddi olarak durumumuzda çok iyi her anlamda cocugumuz yok tek bir insanla birlikte olamiyorum hayatimda sadece bir kişi olsun kendimi ona adayım diye hiçbir zaman düşünmedim yapamıyorum eşimi seviyorum da ama aldattim onu bilmiyorum bir anda nasıl oldu hangi kafayla yaptım kendi mi çok kötü hissediyorum vicdan azabı duyuyorum fazlasıyla hiçbir sıkıntımız yokken bunu neden yaptım ona tek kişi istemiyorum evet bunu evlenirken düşünmedim su an çok pişmanım bana dokunmasini bile istemiyorum artık beraber yatmiyoruz çok vicdan azabı duyuyorum böyle bir şey yaptigimi ogrenirse kesin ve kesin ayrılırız ona söylemek istemiyorum ama çok pişmanım
Eşimi aldattim çok vicdan azabı duyuyorum çok kötüyüm ne yapayim?
Cevapla