Ülkemizdeki kadın doğum doktorları sanki karşılarında h@yvan varmış gibi kötü davranıyorlar anlamıyorum sizce neden?

Aranızda hiç kadın doğum doktoru ile tartışan oldu mu?

Bir de ilgilenmiyorlar
Ülkemizdeki kadın doğum doktorları sanki karşılarında h@yvan varmış gibi kötü davranıyorlar anlamıyorum sizce neden?
Cevapla