Aranızda hiç kadın doğum doktoru ile tartışan oldu mu?
Bir de ilgilenmiyorlar
Bir de ilgilenmiyorlar
Doğum oranları düştüğü için, poliklinikte kalemle oynuyorlardır hddhdhd bakınız bu konunun doğum uzmanlarıyla ilgili olduğunu şahsım adına düşünmüyorum. Gerginleştik ve tahammülsüzleştik. Kimse yaptığı meslekten, kazandığı paradan, harcadığı zamandan mutlu değil. Mutsuzuz ve en önemlisi de farkındayız artık. Umarım bu kara günler geçer ve biz yine birbirimize güven dolu temeller inşa edip birbirimize sarılabiliriz..
Siz ne doktorsunuz
Ben hastayım efenim
İyi tamam
Cevap
4Cevap
bazıları kötüdür
Her doktor gibi ilgisiz
Saygisizlik yapuyorlar
Nerden cikardin
Ne yaşadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?