Başıma çok kötü bişey geldi polise söylemeli miyim?

Arkadşalar sipariş alıyorum evde tatlı satışı yapıyorum eee işim gereği ben numaramı ve ibanımı insanlara veriyorum bir adama verdim numaramı ve ibanımı adam sürekli benim hattıma paket yükiyip ibanıma para atıyor 700 500 3 bin tl falan atıyor bu adama geri attım konuştum küfür ettim şimdide diyor seni babana şikayet edicem sen o…… birisin bilmem işte vericisin ben bu durumda napıcağımı bilmiyorum polise mi gitmeliyim bilmiyorum psikolojim çok bozuk bu sabah intihara bile kalkışabilirim

Başıma çok kötü bişey geldi polise söylemeli miyim?
Cevapla