Benim kirpiklerim çok uzun nedense. Daha fazlada uzamaz diye düşünüyorum, kirpikler uzatken ağrı yapabilirmiş ama olmaz büyük ihtimalle zaten çok uzun internetteki sonuçlarda ise kirpik ağrısı'nın en temel nedenleri iltihaplanma, enfeksiyon, göz makyajı olacağı yazıyordu, hepsini tek tek araştırdım ve bende iltihaplanma ile enfeksiyon yok gibi görünüyor, önceden aldığım 1-2 maskaram var fakat hâlâ tertemizler daha açılmamışlar hiç göz makyajı yapmadım hayatımda yani buda olamaz yüksek ihtimalle. Ve sol gözümde/kirpiğimde hiç bir ağrı/sızı yokken sadece sağ gözümün sondaki alt ve üst kirpikleri deli gibi ağrıyor. Yani uyumak için gözümü kapatamıyorum nerdeyse sizce neden olmuş olabilir ve ya bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi lütfen çok mutsuzum ; (
[01.17p. m.]
[01.17p. m.]
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer