O 2 saatlik yoldan geldi beni görmek için otobüsle fakat aşırı hassas insanım başıma güneş geçince ciddi manada miğdem bulanıyor ve başım dönüyor az daha bayılıcaktım o nazdan dolayı yaptığımı zannetti fakat baya kötü oldum bana dediki istersen sen eve git sadece bunu söyledi ve ben parkta bankta biraz başımı koydum dinlendim sen eve git bende buradan maça anca yetişirim zaten dedi acayip kırıldım üniversitesi de yanında ağlamıştım bir kere olay çok büyük bir olaydı anlatmak istemiyorum onda da öylece baktı evdeydik pecete dahi vermedi sarilmadi bile
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Böyle erkeğin ben erkekliğine tüküreyim
Bir ara o kadar uzuldum ki dedim naz yapiyorum saniyor hatta dedim rezil oldum çocuğa diye ama cidden miğdem bulandı basim dondu
Ya baz yapsan nolur obada hakkın var. Ah ah baz şımarıklık etmeden nasıl değerli özel hissedecrksiniz
Ben hic naz falan yapamıyordum ki birde üniversite de ev tutmustuk beraber aksam saat 8 bu anahtar almak icin gitti benide aksam vakti markette bıraktı sen bekle ben gelmeye alicam seni dedi markette bende bekledim bekledim gelmedi aradim acmadi en son bende karanlıkta yanina dogru gidiyordum kizdim buna niye acmiyorsum diye adamla konusuyordum açamadım o an sen niye marketten ciktin ki falan dedi bilmiyorum bir seyleri hep dikkatimi cekti ama dedim ben mi abartiyorum
Abartmıyosun. Umarım ciddi düşünmüyosun dur bununla
Ciddi düşünüyordum fakat artık düşünmüyorum başka bir erkek en ufak ilgi sevgi verse kapılıp gidebilecek pozisyona soktu beni ayrilicam bende bir kadinim ve hic bir ilgi göremiyorum zaten uzaktan iliski o belki de beni bulunduğu sehirde kac kizla aldatiyor fakat ben onun bir mesajini bekliyorum burada haketmiyorum buni bitiricem
Aferin sana naif ve gerektiğinde güçlü akıllı bi kızsın. Bu basit bişey değil çok şeye işaret eder. Sahip çıkmaz manipüle eder seni suçlu hissettirir sorumluluk almaz neler neler
Öyle oldu zaten o yüzden sordum soruyu da hep kendimi suçlu hissettim hani dedim otobuste miğdem bulanmamalıydı ayıp oldu cocuk uzaktan geldi beni gormek icin falan diye dusundum en son kendime o kadar yuklendim ki kadin oldugumu unuttum ondan ozur diler duruma geldim
Ya bizde 10 saat yol gittik icabında erkeksin gideceksin yapacaksın. Kızda prenses olacak başlanacak elinde herifi ne mi naz yapsın. Onun yanında yabancı bi erkeğe naz yap bak nasıl ilgileniyo senle bu i. t tam bunu hak ediyor.
Yüksek ihtimal bu pislik orada bir kız buldu ilgi alıyor onlardan g*tü kalktı eminim bundan. Benide elinde yedek tutuyor ama ben çoktan bitiricem ilişkiyi umrumda değil artık kimle konussam beni haklı buluyor artik başka erkeklere de ilgim kayıyor bitmis bende de o
İyi olmuş haketmeyene değer verme. Senden değerli olmasın hiç bi zaman kimse. Anlık değildir umarım tepkin
Yok kendisiyle gerçekten ayrilik düşünüyorum aldatıldığımı hissediyorum daha cok ayrinti var
Vardır mutlaka ama aldatmadan bile seni hak etmiyor. Devam etsen zamanla değersizlik hissi yapışacak sana. Nice kıza olduğu gibi
Yasadim zaten üniversite zamanimda yogun derslerim yuzunden sallamıyordum pek ama artik dayanamiyorum ilgisizlige benim dememle bulusmalara geliyor kendi istegi ile bile gelmiyor
Bugün bitiyo o zaman bu iş. Belkide bitti
Bacım neyi zorluyorsun
Uzun yoldan geldi diye diye kendimi dizginledin de uzaktan ilişki emek veriyor geliyor vs diye ama yok olmuyor pişmanım aşırı keşke üni yillarimda bitirseydim cok erkek reddettim of
Son cümleye kadar gözlerim buğulu okuyordum xjxkxkxk
Cidden öyle ama şu an mezun oldum ve çevremde erkek kalmadı herkese sevgilim var diyerek zaten önümü tıkadım 4 sene bunun icin
Bundan sonrasi artik
Takılma ve ilişkini gözden geçir
Yok bitiricem sevildiğimi hissedemiyorum kendimi sorguladım hep dedim o uzak yoldan geldi benim başımın dönmesi vs belki ona naz gibi gelmiştir diye düşündüm de insan bir neyin var der en azindan
Aynen. Bu arada seninle tanısmak ısterım dusunursen yaz
Bı cacık olmaz bu ilişkiden
Biticek zaten
Bitsin uzulmene degmez
Orasi biraz zor ama bitecegi kesin
Sen bilirsin
kanka ayrıl gitsin çocuğun umrunda bile değilsin
Hissediyorum zaten ilgisi bitti
Adamın derdi başkaysa ondandır
Bilmiyorum sizce benim yaptığım da bir sorun var mı
Senin elinde olan bir durum değil ki sonuçta
Tabikide değil ama o baygin gozlerle bakti bir yerde durunca sen eve git istersen cok yoruldun dinlenirsin bende buradan maça giderim anca varirim zaten dedi hani ne bileyim gelip sarilmadi neyin var demedi bile
Tam bir kalas işte
Öyle ya da beni sevmiyor artij
Onu bilemem artık
Beklentisi neydi onun
Beni görmek için gelmişti
Hak etmiyor demekki
Bende bir sorun yok dimi yani nornal seven bir erkek gelip ilgilenirdi diye düşünüyorum
Hak etmiyor demekki sarılır ilgilenir sahip çıkar daha neler canım
Anladim teşekkür ederim haklisiniz
Denk geldim ondan biliyorum bı arkadaşımla yolculuk yaptım emin ol sevgilimden daha ilgiliydi
Yok maalesef ilgisi çok az böyle değildi başta mektuplar yazardı bana uzgun olunca okursun mutlu olunca okursun diye 15 tane mektup yazmis o derece guzel iliskiydi sonra bir anda sogudu bu sekilde oldu ozellikle kendi bulunduğu sehirde ise baslayinca bu oldu yüksek ihtimal biri var hissediyorum