Otobüsteyken acayip sıkıştım fakat muavine söyleme rağmen durmadı bende altıma işedim şikayet edebilir miyim?

İnanılmaz utandım çok kötüydü tutamadım yani napıcam

Otobüsteyken acayip sıkıştım fakat muavine söyleme rağmen durmadı bende altıma işedim şikayet edebilir miyim?
Cevapla