Çok bunalıyorum, iyi değilim?

Selam arkadaşlar, aslında bu konu bir çoğumuzun sıkıntısı diye konuya girmek istiyorum. 3 senedir bir iş yerinde asistan olarak çalışıyorum, ilk sene her şey iyiyken şimdi saçma sapan olmaya başladı. Gereksiz fazla işler, temizlik işlerinin üstüme yıkılması (bu iş görüşmemizde öncesinde yoktu bile) maaşım bir tık yükseldi fakat günden güne iyi olmamaya başladım. Çok fazla stres ve kaygı bozukluğu yaşamaya başladım. İş yerinden ayrılmak istiyorum ama yeni iş bulamama, bulunca adapte olması vs. Değişiklikten korkmak kadar saçma bir şey yok, işe geldiğimde ağlama krizlerim tutuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum, iş değiştirmek bu kadar zor olmamalı diyorum kendi kendime... Buraya da yazmamın amacı içimi dökemiyorum kimseye, belki yazdıklarımı "dert mi bu" diyenler olabilir, herkes aynı süreçten geçiyor. Düşünceleriniz fikirleriniz nelerdir

Çok bunalıyorum, iyi değilim?
Cevapla