Güncellemeler
1 yıl
Sag el sporu yapmaktan eli nasır tutmuş kadın eli değmemiş versem nefessiz şey edeceler asosyal ruh hastaları kendini teyiy edecek cesaretleri yok gelmiş bana cemkiriyor insanmisiniz siz lan ben kilo alır veririm sizin o kalbiniz ne olcak Allah beyin zayıf vermesin ister kaşar olutum ister başka şey sadece foto ile bu damga atmak gülünç gerçekten bossunuz benim yaptimi yapamazsınız tabi sizde olsa sizde koyardiniz
Güncellemeler
1 yıl
Tahta kurulari anca adama batar aci verirsiniz benim oylekmi sapp sapp oteli kaldırırız :):) kudurun mk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 



Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
maalesef kilolusun ama önce sağlık probin var olup olmadığını öprenmek için bi endokrin polikliniğe gitmeni tavsiye ederim
Bence kilon fazla yok böyle abartılıcak kadar değilsin yani kürdan kızlara 10 basarsın
Yorumlarda linclemisler yok tabi onlarda kuduruyorlat
Azını yiyim ya dogru diyon çekemiyor onlar.. öyle gereksizleri takma daha ne bekliyor canımsın
Kişinin dış görünüşü ile dalga geçmek komik cidden
Ama sen fizik var kalıp var.. Bide sonrasın neysen osun
Yorumlara bak iki tane seviyesiz birbirini bulmuş guhga bana llaf yapıyor boslar
Ben öyle gereksizlere bakmam bile selam bile vermem kızları görmüyonmu fotoda harikalar bulusunca ördek gibi çıkıyorlar senin fotoların orijinal olması hosuma gitti
Bak yorumları oku iki tane canımsın
Okudum yazdım hatta ama böyle cıkcık yazmaya bile degmez gizli olmasan sana yazardım
O sana sataşan erkek ya gerace olan erkek inanma ona çok bariz fake hesap
Aynen 😂 şikayet etsem anında yerinden alırlar ugrasmasinlar öperim
Bana yaz ben yazamıyorum sana gizlisin
Neden sustun kötü bişe yok demi
biraz da özgüven lazım ama kalori hesaplı diyetler ile kısa zamanda biraz kilo vermek mumkun
3-4 kilo versen yeter en iyi tavsiye spor bence ve ekmeği yağlı yiyecekleri azaltma
Soruda çok mu siskoyum dersen cevabı veriyon zaten. Soruyu şöyle sor fizigimde fazlalık ne kdr gibi
Çok şişko değilsin, güzelsin günlük düzenli yürüyüş yap
Acil zayıflama önerisi sana:
İlk önce elindeki o kolayı bırakacaksın
Sonra şekerli yiyecek ve içeceklerden uzak duracaksın
Daha sonra undan uzak duracaksın.
En sonunda da yürüyüş yapacaksın
Yorumlara baktımda ulan hatun verse kapısında yatarsınız. Herkes fake salla sallayabildiğin kadar🤣
😂😂😂 sağ el sporu yapmaktan asila asila şeyi kopcakk nasır olmuş mk
Dışarı çıkmaya cesretleri yok asosyl ruh hastaları
Ay bide bana laf yetisiyolar lincliyolar hakaret ediyolar çocuğun sildim bı sürü küfür vardı mesela sosyal medya yher istediklerini yazmmala özgür olduklarını saniyolar şikayet etsem anında bulurlar yerinden alırlar mk g zekalilar neyse abisi boş ver 😂😂😂
Millet hep fake o yüzden sallamakta sorun yok🤣🤣🤣
çok şişman değilsin arkadaşım. bir tık. maşallah fıstık gibisin.
İyisin knk kimseye bakma psikolojik olarak kendini topla agzi olan konuşur
dün yorumum sonucu engellendim bugun zayıf dicem :D
evet biraz kilolusun ama göğüslerin dolgun olması bir avantaj senin için
Fazlalık var bol bol yürüyüş yaparak başlayabilirsin
hemde çok kusura bakma
Böyle daha iyisin gizli olsanda biliyorum seni 👍
Meme şov yapsın genelde ama iyisin
şeker ve ekmeği kes. ağzını tut. bol spor ve seks.
Ha bire bir şey yer içersen böyle olursun)))
her fotoda ayri bir detay var abla
😅😅
Gayet iyisin canım ne şişkosu. Kaç kilosun
Duba gibi olmuşsun az ye
Ewet kilon var ama memnunsan kalsın 😁
Çok şişmansın fitness git 7 ayda düzelirsin
Balık etli tabiri bu galiba
Güncelleme lere katılıyorum. Aynen fena güzel ses çıkar.
Bi tık fazlan var göbek bölgesinde
Hımm bence harikasın
Şiko tabiri hoş değil. Balık etli diyelim
KS yorumlari lincliyo siskosun kurban geçti felan filan versem nefessiz şey edecekler
Foto paylaşımındaki seçimin yanlış. Boydan tek foto atıp yorum istemen yeterliydi. Nefes alsa yeterci tayfaya malzeme veren foto atmışsın. Elindeki kola ve türevlerini içmeyeceksin. Yürüyüş ve spor yaparak da zamanla formuna gelirsin senin elinde olan bir şey
benim için ideal ama başkasına göre değişir
Biraz yürüyüşle halledersin
Program ve diyet spor
Bir miktar öyle görünüyor
cok iyisin yas kac bu arada
irisin :D
😂😂 bi sakin ol tatlı şey
Hayet iyi
Evet. Kolayı bırak
Balik etli ideal
Fizigin mükemmel çok etkilendim
etlisi makbul canım
Gayet iyisin
balıketli diyelim
Tontis seni hep aynısın
Yoo değilsin iyi fiziğin var yaş kaç senin
Az ye, spor yap
biraz
tatlıısn
İyisin hatun
Şişkosun