Çok hevessizim hayat enerjim çok düşük nasıl düzelebilirim?

Üniden aile evine geldikten sonra özellikle daha da düştü enerjim. Kendimi 70 yaşında gibi hissediyorum hiçbir şeye hevesim yok. Her şeyden sıkılıyorum. Kimseyle görüşmek istemiyorum resmen insanlardan kaçıyorum hatta bu yüzden bir arkadasımla aram açıldı. Nasıl düzelebilirim önerisi olan var mı?

Çok hevessizim hayat enerjim çok düşük nasıl düzelebilirim?
Cevapla