1 bardak sıcak suya her zaman 2 paket nescafe atıyorum ne gibi zararı olur?

nescafeyı çok seviyorum günde 3-4 kere içiyorum ama 1 bardağa 2 paket döküyorum tadı daha çok güzel oluyo bazen kaçırıyorum 5 bardağa çıkıyor elim ayağım titriyor sizce bundanmı?
1 bardak sıcak suya her zaman 2 paket nescafe atıyorum ne gibi zararı olur?
Cevapla