Herkese serum takan bendim… Bugün sıra bana geldi. Kendi sağlığımızı en son hatırlayanlardan mıyız biz hep?
Serumlu kol fotoğrafı attık diye linç etmeyin zaten hastayız 😂
Serumlu kol fotoğrafı attık diye linç etmeyin zaten hastayız 😂


Hep birilerini ayağa kaldırırken, kendi dizlerimizin ne zaman titrediğini unutuyoruz aslında. Herkesin yükünü omuzlamaya alışınca, kendi ağırlığımızı fark edemez hâle geliyoruz. Ama bir gün geliyor; kimseye anlatamadığın bir yorgunlukla uyanıyorsun. O an anlıyorsun ki, başkalarına verdiğin güç seni eritmiş. İşte tam orada, kendini yeniden inşa etmeye başlıyorsun. Çünkü kendini fark etmek bazen bir çöküşle başlıyor, ama o çöküş seni sen yapan temeli hatırlatıyor.
Cevap
11Cevap
Parasetamol mu taktın 😄. Damar yolunu gayet başarılı açmışsın, zerre kanamamış. Çok geçmiş olsun. Eldivensiz tutma bir yeri 🤗🌼🌼🌼
Teşekkür ederim 💐
Fedakarlık kavramını biraz fazla abartıyoruz muhtemelen
🥹🥹
Ay geçmiş olsun bu arada
Çok teşekkür ederim 🌸
🧚♀️
Çok geçmiş olsun🙏 Bezen kendimizi ihmal ediyoruz maalesef.
Teşekkür ederim.. 🥺
Merhaba,
Ben sanırım kendimi ölünce fark edeceğim.
Çok geçmiş olsun 🙏 Var mı bir şeye ihtiyacın, nasıl oldun?
Öyle de demeee🥹 teşekkür ederim daha iyim 🙏🏻🌸
Rica ederim kardeşim. 🙃
Geçmiş olsun Rabbim şifa versin 🤲🏻 ben 40 yaşında kırkıncı doğum günümde farkettim...
Çok teşekkür ederim..
Rica ederim 🌺
Yeniden bir başkasına güç vermek isterken bizim ayağa kalkacak gücümüz kalmadığında. Allah şifa versin, tez vakitte iyileşirsiniz umarım.
Teşekkür ederim 💐
O ajdar kaç gr🤪
Altın değil 😂 bi geçmiş olsun der insan ama demi 🔪
Maksat kafanı hastalıktan uzaklaştırmaktı. Bak, oldu sayılır:)
Geçmiş olsun🙏
Hahaha teşekkür ederim 😂
İyi olmana sevindim, her ne kadar tanımasam da. Ben insan seven birisiyim ya.
Nalet olsun içimdeki insan sevgisine diyordu ya Muro başkan😀
Anlıyorum 😂 tekrar teşekkürler 🙏🏻
Geçmiş olsun üzüldüm sizin adınıza toparlarsınız inşallah
İnşallah teşekkür ederim 🙏🏻
Hemşire misin?
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş.😅
Paramedik 😂
İnsan bir geçmiş olsun der 😂
Salgın 🥺
Allah Allah ya çok sağol hiç bilgim yok bunlar hakkında 😂 😂 Geçmiş oldu, atlattım teşekkür ederim 😂
😊☺️
geçmiş olsun, nedir bu sağlıkçıların ajda bilezik sevdası :)
Normal çelik bir bileklik Allah aşkına delirtmeyin insanı adjjd
Böyle düştüğümüzde işte, çok geçmiş olsun 💐
Çok teşekkür ederim 💐
Çok rica ederim 🥺
Böyle olacağı bellıydı o kadar uyardık seni özelemi gittin devlete mı
Sen kimsin be? Ne alaka?
Oylesıne yazdım kanka senı tanımam doktor ne dedi?
Ölmeyecekmişim biraz sürünecekmişim
Geçmiş olsun..
Teşekkür ederim 🙏🏻
Gecmisler olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
Terzi kendi söküğünü dikemiyor 🤫
Off evet ya kendime gelince error veriyorum
Herkes gittiğinde yanımda kalan tek kişi bendim. Demek ki en iyi dostum da benmişim.
Elimden geleni... 😌
O gücün tamamen tükenmeden fark etmek zor
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?