Arkasaşlar nolur yardımcı olun çok kötü durumdayım kalp krizi geçiricem dalga geçmeyin
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Kesinlikle evde müdahale etmemelisin, utansan da hastaneye gitmen gerekiyor, kendin müdahale etmen çok riskli
Fake soru değilse ve kendin çıkaramıyorsan, yapacağın tek şey var hastaneye gitmek.
Gerçekten hastaneye gidemem asla çok utanıyorum
Utanacak bir şey yok. Birinden yardım isteyemiyorsan ki büyük ihtimalle birinden yardım istemek daha utanç verici olur. hastaneye gideceksin bir bayan hemşire ya da doktora durumu söyleyeceksin bu kadar. utanç verici olsa da başka çaresi yok bence.
Burada çok fazla yardım sever arkadaşta vardır istiyorsan onlarda yardım edebilir ama bence doktora gitmen daha iyi olur.
Kendi kendine çıkma ihtimali yok mu regl olunca falan
Sakın böyle bir hata yapma aşırı büyük sıkıntılar yaratabilir!
Gidemem hastaneye asla böyle bir
Şey İçin özellikle şu an asla
Yani o orada kalsın sonra enfeksiyondu oydu buydu. Sana gerçek anlamda sağlığına zarar versin sonra dersin keşke gitseydim diye ama geç olur. Çocukluk yapmayın lütfen sağlığın ayıbı olmaz. Neyse daha yazmıyorum fake soru değilse allah yardımcın olsun diyiyim.
Doktora 4,5 ay sonra gitsem olur mu?
Tehlikeli. Doğurganlığına kadar etkileyebilir. En kısa sürede gitmeni öneriyorum. Ayrıca ağır enfeksiyonda oluşturabilir.
**** Yapıştırıyorum farklı bir yerden *****
4,5 ay boyunca doktora gitmemek kesinlikle çok tehlikeli olur. Bu kadar süre boyunca vücutta kalan yabancı cisim:
Şiddetli enfeksiyon oluşturabilir (pelvik inflamatuar hastalık gibi),
Kronik ağrıya neden olabilir,
Doğurganlığı etkileyebilir,
Bazı durumlarda hayati riskler bile oluşturabilir.
Kısacası, utanma ya da çekinme gibi nedenlerle doktora gitmemek yapılacak en büyük hata olur. Bu durum acil olarak jinekolojik müdahale gerektirir. Hemen bir kadın doğum uzmanına başvurması gerekiyor. Doktorlar bu gibi durumlarla profesyonelce ve gizlilikle ilgilenirler, yani utanılacak hiçbir şey yok.
Ay çıktı çıktı ahahha. Ama başında. Küçük ip. Vardı o çıkmadı?
O kadarını bilemem.
Piskopatmanyak
sakin oll kas gevşetici iç sakinleş ıkınn çıkar o
Denedim ama çıkmıyor kas gevşetici ne işe yarıyor
Kendin cikaramiyorsan doktora gitmen gerekiyor acil sekilde
Doktora gidemem utanıyorum evde çıkarmam lazım
Konum at ben gelip cikarim
Madem utaniyon bir hayt kurtarmak belki nasip olur
Bu işin utanması olmaz. Onun orada kaldığı her süre için riske giriyorsun demektir
Off ferhat sapık mısın nesin gidemeö burada hastaneye aileme de söylemem asla çok utanıyorum ya
Kız delimisin sen ya birini çağır ya da birinden yardım iste maf olursun bak demedi deme arkadaşlar polisi arayın arkadadasa yardımcı olun yoksa olucek
Ablacığım o yabancı cisim senin ölümüne bile sebep olabilir o zaman kendin çıkaracaksın
Çıkmıyor her şeyi denedim ne yapmam lazım
Kayganlastirici jel sıkıp çıkarmayı dene
Elimle çıkarmayı denedim ama çıkmıyor uzun vir şeydi derine girdi sanırım napıcam
Ne kadar derin olursa olsun hepi topu 8 9 cm zaten. Ya doktora gideceksin ya da jel sıkıp eline birseyler sarıp tekrar çıkarmayı deneyeceksin
Zaten küçücük bir şey şu an stresten jel falan sıksam da gevşeme ihtimalim 0
Jel seni gevsetmek için değil cismin icerden rahat çıkması için
Napicam yani cisim derine girdiyse de etki edecel mi
Başka çaren yok orası kayganlastiktan sonra elinle çıkarmayı deneyeceksin
Allah senden razı olsun
Bu akşam sana dua edecegim ahahaha o kadar korktum ki sağolasın cidden
Çıktı mı?
Çıkmış çok yardımseversin
Nasıl becerdin?
Hastaneye gideceksin başka çare yok.
Becermis ne kadar ne ler hissettiyse artik
Su iç idarinla atar olmuyorsa doktora git
Ay çıkarttım kalp krizi geçirecektim
Şu iç diyo kızın içinde canlı bomba var bomba her an patlaya bilir arkadaşlar kafayimi yediniz doktor şart o manyaga ulan parmakla ne işin var masajla Allah o parmağı niye vermiş tovbestafirullah azima neler aldirtti
Toktora git acilem bebeğem 😏
Doktora gidemem utanıyorum
Naptın çıkardın mı
Hastaneye git çıkarırlar
Gidemem utanıyorum
Utanma hergün görüyorlar
Asla gidemem ölücem streten
Sanki etkilenip seni yapacak
Ya ne alakası var aq ben kendim utanıyorum böyle bir şey
İçin gidemem
İçinde kaldığı için utanacaksan o konuda haklısın kendin çıkaramıyorsan başka yolu yok
başka şey mi yoktu, soka soka onu mu soktun?
Once durdurma tuşuna bas
Sonra cek cikar
Suçunun çırağını çağır
orada olsaydım ağzımla vakumlayarak çıkartırdım
Yuttun galiba.
Neden trol sorular soruyorsunuz ya
Trolse allah sabaha cıkarmasın ya 1 aaattir yapmadığım şey kalmadı çıkmıyor doktora gidemem asla aileme de söyleyemem
Hastaneye gitmen lazım mecbur
Vay arkadadim be naptın kendine öyle sen vayy vahjh
O gizli üyeyi bulun bana lan manyaga döndüm burada aklım o delide kaldı oldumu kaldimi bilinmiyor
Çıkar ya zeytinyağı sür
Denedim ama çıkmıyor göremiyorum da derine girmiş
Ikınsan da mı çıkmıyo
Her seyi denedim küçük bir şey zaten
mastürbasyon yaparken mi oldu _
Evet😭😭😭😭😭😭
boşalabildn mi peki
Doktora git hemen acile
Doktora gidemem asla utanıyorum evde çıkartmam lazım
Penseyle çıkart o zaman
Denedim ama çıkmıyor göremiyorum küçük bir şey bayılacağım ya regl olmam lazım bu sıralar regl olunca kendisi çıkar mı
Esra kızın telefonunu alıp niye yardıma kosmuyorsunuz can cekisoyor manya arkadaşımız orada yardım istiyor
İçine nereye
Yaa mastürbasyon yaparken bayılacağım üzüntüden sinirden
Cidden mi yaaa nasıl bir cisim küçükmü
Plastik küçğk ama çıkmıyor
Tuvaletinizi yaptınız mı
Ikındım ama çıkmıyor derşne girdi sanırım
Biraz daha gayret edin farklı cisim kullanarak deneyin sonrası kötü olmaması için bi şekilde çıkarmalısınız birinden yardım alın
Nasıl farklı cisim daha derşne gitmesin çok korkuyorum
Plastik maşa gibi bişey olabilir canınızı yakmadan deneyin derim
Elimle denedim ama görmüyorum bile aynada
Elinizle zor olur farklı bi cisim lazım bence ince saç
Düzleştirici maşa vb gibi
Sonucunu merak ediyorum
Ne yaptınız
Onu nasil becerdin
Off mastürbasyon yaparken bayılacağım stresten
Chenem obruğumu one öyle git acile yoksa
Ölsem hastaneye gidemem böyle bir şey
İçin kalp krizi geçiricem ya stresten
Ikınsan gene çıkmaz yaw birisi yokmu
Hemen doktora git acil
Doktora gidemem utanıyorum evde çıkartmam lazım
Elini sokup al
Denedim defalarca çıkmıyor
Getir ben çıkarayım
Arkadaşım dinleee
Al işte parmağınla
Denedim çıkmıyor derine girmiş
Göreyim
Getir çıkaralım
Off illa bir şey diyeceksiniz zor durumdayım kalp krizi geciricem ya napicam😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Ah be manyakk hiç erkek bulamadinmi deliiiii
Lan kızım ne yardım etmemiz gerekiyorsa şöyle birimiz gelelim seni su beladan kurtaralım cokmu merakliyiz sanki hayatımızda hiç kızin orasını burasını off delirtme yardım istiyorsan ya hastane ya da birimiz seni bu beladan kurtaracak kız gelsin bari kizlar yardım niye etmiyorsunuz niye haberlesmiyirsunuz anam kalp krizi geçirir demedi demeyin bak sonra pişman oluruz hep birlikte
Hemen çıkaralım
İtfaiyeyi ara kazma kürekle çıkarırlar
Yok daha neler
😅😅töbee
Ay kız bayılacağım stresten napıcam ben
İçine derken?
Vajinama
biri alsın onu
Histaneye get
Gidemem hastaneye utanıyorum
doktora git
Arkadaşım doktoro gitmediyse o kız oldu Allah gecinden versin insallah
@PapatyaSevenBirii
@hatunundunyasi