Ombre yaptırdım çok kötü oldu. Ne yapabilirim?

Bugün ombre yaptırdım. Kampanyadaydı. Adam resmen oryali sürdü bıraktı saçıma geçişlerini yapmadı. Annem kötü duruyor dedi sinirlerim bozuldu😔 Ne yapcam şimdi. Başka kuaföre gitsem düzeltirlermi
Ombre yaptırdım çok kötü oldu. Ne yapabilirim?
Cevapla