Kalp damar bilen yardımcı olabilirmi yoksa fibromiyaljimi?

ben ankaiyete hastası fibromiyalji hastasıyım şu an hastaneye gitme gibi bi durumum yok bundan 2 ay önce bacaklarım kocapacak gibi ağrıyordu morarma şişlik kızarıklık vs yok sadece hareketsiz kalınca deli gibi ağrıyor bacağımın neresine hafif bastırsam ağeıyor. Kalp damar soeunu olabilirmi. Şimdi tekrar yaşıyorum aynısını deli gibi ağrıyor bacaklarım kolumda sırtımda hep vardıda 2 gündğr böyle yine geçermi yoksa ne olabilir kan sürekl iveriyorum sorunsuz çıkıyor d vitanemini eksik biraz

Kalp damar bilen yardımcı olabilirmi yoksa fibromiyaljimi?
Cevapla