Uyandığımda bacağımda jilet izi gibi kesikler ile uyanıyorum?

Çok ürkütücü ama 3 gün önce bacağımın arkasında oluşan bu çizikler bu gün ise ön kısımda oluştu 3 harfli muhabbeti felan yoktur değil mi arkadaşlar kendim yapmıyorum bunları hafif acısı ile uyanıyorum zaten öyle çarpıp keseceğim bir yer de yok

Uyandığımda bacağımda jilet izi gibi kesikler ile uyanıyorum?
Cevapla