Güzellik & Bakım Uyuz geçirdim ve bacağımda hep izler kaldı kaşımaktan nasıl geçer? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Uyuz ilacı kullanmadım 6 ay çektim Şu an bitti ama lekesi kaldı kasimaktan nasıl eski haline gelir nasıl geçer bunlar Uyuz geçirdim ve bacağımda hep izler kaldı kaşımaktan nasıl geçer? Cevapla Kaş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Benim de aynı.. 3 ay çektim sonra geçti ama bacağımda ve kolumda izler var zamanla geçecek sanırım 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Yazda geliyor nasıl geçecek bilmiyorum çok kötü bir görüntü Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evet onu düşündüm ben de ama daha 3 ay var o zamana kadar geçerler insallah ya 3 ay da az değil bence Yorumla Soran 1 yıl İnşallah cildiyeye gidicem haber veriririm onerdigi şeyi Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Çok iyi olur teşekkür ederim Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Zamanla gecer 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Benim de aynı.. 3 ay çektim sonra geçti ama bacağımda ve kolumda izler var zamanla geçecek sanırım
Yazda geliyor nasıl geçecek bilmiyorum çok kötü bir görüntü
Evet onu düşündüm ben de ama daha 3 ay var o zamana kadar geçerler insallah ya 3 ay da az değil bence
İnşallah cildiyeye gidicem haber veriririm onerdigi şeyi
Çok iyi olur teşekkür ederim
Baya kötü görünüyor ama geçer umarım zamanla geçmiş olsun
eçmiş olsun geçer
Gecwreee
G. O.
Zamanla gecer
Geçmiş olsun canım