Doktor bana bipolar bozukluk teşhisi koydu gelecek hayatımda beni neler bekliyor?

3 yıllık tedavi sürecinin ardından artık yaşananların ergenlik olmadığını anladı sanırım ve bugün bana bipolar teşhisi konuldu ve gerekirse hastaneye yatacağım söylendi hayatımın başındayım henüz gelecek yaşamımda bu hastalık yüzünden beni neler bekliyor?

Doktor bana bipolar bozukluk teşhisi koydu gelecek hayatımda beni neler bekliyor?
Cevapla