Psikiyatrim Bipolara Bozukluk teşhisi koydu nasıl baş edebilirim?

20 yaşlardan sonra başlayan bir ruh bozukluguymus bir anda enerjik mutlu olurken belirli zamanlarda mutsuz enerjisiz öfkeli ve intihar düşünceli olmakmis 3 yila aşkın böyleyim tedavi olmak istemiyorum kendim başarmak istiyorum ne yapmam gerek?
Psikiyatrim Bipolara Bozukluk teşhisi koydu nasıl baş edebilirim?
Cevapla